جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصطفی علماء در دیدار با مدیر کل، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و کارکنان جهاد کشاورزی استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: اگر مدیریت صحیح داشته باشیم، در تمامی زمینه ها خودکفا بوده و نیازی به خارج نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در دیدار با مدیر کل، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و کارکنان جهاد کشاورزی استان، گفت: به رغم اینکه ظرفیت های استان در تولید محصولات کشاورزی کم نظیر است، اما همچنان در برخی محصولات وابسته هستیم.

وی با اشاره به اهمیت قطع وابستگی به خارج از کشور افزود: از طریق وابستگی کشاورزی، آنها جلوی پیشرفت و ترقی ما را گرفته بودند، زیرا استکبار وابستگی کشور را در تمام زمینه ها می خواهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت فناوری در استان تاکید کرد: اگر نیروی انسانی را به درستی تربیت کنیم، این افراد می توانند، با استفاده از ظرفیت های عظیم موجود در استان، معضل بیکاری را به درستی حل کنند.

آیت الله علماء تصریح کرد: باید همه با هم تلاش کنیم ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی شناسایی شوند و کرمانشاه را به جایگاه شایسته آن در زمینه تولید انبوه محصولات کشاورزی به عنوان یکی از قطب های مهم کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان ساخت: ظرفیت های کار در استان بسیار بالا و مطلوب بوده و فقط باید با مدیریت علمی و جهادی این بسترها را شناسایی تا موجبات اشتغال جوانان استان فراهم گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر مدیریت صحیح داشته باشیم، در تمامی زمینه ها خودکفا بوده و نیازی به خارج نخواهیم داشت.

آیت الله علماء، استعداد های طبیعی استان را کم نظیر خواند و افزود: استعدادهای استان در زمینه  کشاورزی، معادن ، آب و هوا و اقلیمی بسیار عالی و بعضا منحصر به فرد است ، پس بر ماست تا از این مواهب به درستی استفاده نماییم.  

لازم به ذکر است پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، مدیر کل و مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان، گزارشی از برنامه های این سازمان را ارائه کرد.

انتهای پیام./ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha