چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دومین همایش نکوداشت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در قم

حوزه / سومین همایش نکوداشت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی با موضوع نظام قضائی در توسعه ملی پیش از ظهر امروز در دانشگاه مفید قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت سید مسعود موسوی اردبیلی در سومین همایش نکوداشت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی با موضوع نظام قضائی در توسعه ملی پیش از ظهر امروز در دانشگاه مفید قم برگزار شد گفت: از دغدغه های مهم آیت الله سید عبدالکریم موسوی اجرای احکام اسلامی در جامعه و عمل به معارف حقه اسلامی بوده است.

رئیس دانشگاه مفید با بیان این که تشکر، قدردانی و ادای دین به  آن مرجع فقید از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش بوده افزود: مؤسس دانشگاه مفید برای خدمات زیادی به جامعه و دانشگاه کرده که از جمله آن وقف توسعه دینی و علمی در جامعه بوده است.

فرزند مؤسس فقید دانشگاه مفید اظهار داشت: جای بسیای خوشحالی است که حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه همه تلاش خود را برای اجرای عدالت اجتماعی و رفع فساد و نظام قضایی در توسعه ملی بکار گرفته است. از همین رو سعی شده  موضوع همایش هم  عنوان نقش نظام قضائی در توسعه ملی شد.

موسوی اردبیلی  گفت: مسئولین برگزار کننده همایش به دنبال بررسی قوه قضائیه در توسعه ملی و رشد وضع عمومی کشور برای برون رفت از مشکلات می باشند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha