جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهاب الدین غفاری

حوزه/ رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل‌بیت(س) از اجرای طرح 114 ختم قرآن و 114 هزار صلوات در ایام معصومیه خبر داد و گفت: در پایان طرح ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان، مهمان سفره با برکت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام شهاب‌الدین غفاری طی گفت‌وگویی از اجرای طرح ۱۱۴ ختم قرآن کریم و ۱۱۴ هزار صلوات همزمان با ایام معصومیه خبر داد و اظهار کرد: این طرح به همت قرآن آموزان، قرآن پژوهان و خادمان قرآن مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح با نیت هدیه به بانوی کرامت و تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: در پایان طرح ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان، مهمان سفره با برکت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خواهند بود.

غفاری خاطرنشان کرد: از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح دعوت می‌شود برای ثبت‌نام به واحد معارف مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) مراجعه کنند.

وی بیان داشت: در ایام معصومیه و رحلت بانوی کرامت دوره آشنایی با حضرت معصومه سلام‌الله علیها، غبارروبی حرم بانوی کرامت و مسابقه کتابخوانی درّ عصمت از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد و سفیران قرآنی کریمه نیز به مدارس و مساجد استان اعزام می‌شوند.

رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) افزود: مرکز قرآن و حدیث با بهره‌گیری از ظرفیت معنوی عظیم بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و با هدف تحقق چشم‌انداز ترسیم شده برای آستان مقدس و گسترش فرهنگ ناب اسلامی بر پایه تعالیم حیات‏‌بخش قرآن و عترت در حال فعالیت است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha