چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه طلاب رزن و درگزین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بیرامی گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و فضلای منطقه از درخواست های ما از ائمه جمعه منطقه است تا این عزیزان بتوانند خدمات بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین بیرامی در جلسه طلاب و فضلای رزن، درگزین و بخش سردرود که عصر امروز در قم برگزار شد، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این جلسه، اظهار داشت: منطقه رزن و درگزین بزرگان زیادی داشته است که دارای کرامات بسیاری نیز بوده و شاگردان زیادی را نیز تربیت کرده اند.

وی ابراز داشت: آمار نشان داده است که قریب به هشت درصد استان همدان در شهرستان رزن زندگی می کنند و یک درصد جرم و جنایت استان همدان در این شهر اتفاق می افتد که به برکت این بزرگان است.

نماینده طلاب رزن، درگزین و بخش سردرود خاطرنشان ساخت: امروز طلاب بسیاری از رزن، درگزین و بخش سردرود در شهر مقدس قم مشغول به تحصیل، پژوهش و تدریس می باشند که جای خوشحالی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بیرامی تصریح کرد: امروز از میان ۶۰۰ کرسی درس خارج حوزه، استاد حسینی بیان به عنوان استاد برجسته انتخاب شده اند که مایه مباهات ماست.

وی بیان داشت: درخواست ما از ائمه جمعه رزن، درگزین و بخش سردرود این است که از بزرگان ما در این شهرستان ها تجلیل نمایید تا مردم این عزیزان را بهتر بشناسند.

نماینده طلاب رزن، درگزین و بخش سردرود اظهار داشت: امروز برخی از طلاب ما در شرایط سختی زندگی می کنند که نیازمند همکاری بیشتر ائمه جمعه محترم هستیم تا بتوانیم کمی از مشکلات موجود بکاهیم.

حجت الاسلام والمسلمین بیرامی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت طلاب و فضلای منطقه از دیگر درخواست های ماست تا این عزیزان بتوانند خدمات بهتری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha