پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه از پیگیری سه ضلع مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، امروز در حاشیه اولین روز نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین و علمای بلاد در اصفهان گفت: در این اجلاسیه نمایندگان سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی حضور دارند و به ارائه مباحث خود می پردازند.

وی افزود: صبح چهارشنبه اولین دوره کمسیون های سه گانه برگزار شد و این مباحث عصر امروز نیز پیگیری می شود؛ محوریت اصلی این کمسیون ها، بحث پیرامون سه حوزه مهمی است که حوزه های علمیه می توانند در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی اثرگذار باشند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: به لحاظ تناسب زمانی ومکانی مومضوعات مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سه محور معنویت و اخلاص، عدالت خواهی و مبارزه و فساد و مفاد دینی و اعتقادی و مرزبندی با دشمن کمیسیون ها و اجلاسیه مطرح شده و می شود.

وی گفت: روز دوم اجلاسیه که مهمترین بخش از این اجلاسیه نیز می باشد، گزارش کار امروز کمسیون ها ارایه می شود و نمایندگان مقام معظم رهبری در سه استان و ریاست جامعه مدرسین و رئیس قوه قضائیه نیز حضور داشته و به ارائه مباحث می پردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha