پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری در خرم آباد گفت: مردم با همه مشکلات و گرفتاری ها همچنان حافظ انقلاب و ارزش های نظام بوده و تا پای جان مدافع رهبر معظم انقلاب هستند و مسئولان هم باید از مشکلات آنان گره گشایی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، امروز 14 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان که در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: حضرت در دوران امامت خود با وجود ظلم و جور فراوان خلفای زمان، به اجرای رسالت الهی که همان تبلیغ و ارشاد بود پرداخت و با بصیرت و روشنگری مردم را هدایت می کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز حکام مستبد با ظلم به مردم مسلمان و آزاده در نقاط مختلف جهان اوج بی رحمی و قساوت قلب را به نمایش گذاشته اند، افزود: امروز هر چه فتنه در دنیا وجود دارد زیر سر آمریکا است و همه افراد جهان به این فتنه واقف هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه جنایتکاران امروز تنها دلیل دشمنی خود را محبت اهل بیت(ع) در بین مردم جهان می دانند، خاطر نشان کرد: مردم ولایت مدار و مسلمان جهان از این نقشه ها و توطئه ها باخبرند و اجازه تعدی دشمن به عقاید دینی و قرآنی خود را نخواهند داد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی بارها و بارها امتحان خود را در مراحل سخت پست سر گذاشته اند، خاطر نشان کرد: مردم با همه مشکلات و گرفتاری ها همچنان حافظ انقلاب و ارزش های نظام بوده و تا پای جان مدافع رهبر معظم انقلاب هستند و مسئولان هم باید از مشکلات آنان گره گشایی کنند.

وی با اشاره به اینکه لرستان سال های سال با مرجعیت آیت الله العظمی بروجردی(ره)، پرچمدار زعامت شیعه بوده است، گفت: مردم شجاع و ولایی این استان وفاداری خود را به علما و انقلاب به نمایش گذاشته اند .

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله العظمی بروجردی(ره) شاگردان برجسته بسیاری تربیت کردند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از شاگردان ایشان بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در ادامه با  قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان، اظهار کرد: وی در طول دوران خدمت خود خدمات بسیاری را برای توسعه فرهنگ دینی در استان به کار گرفت که برای ایشان در هر جا که فعالیت داشته باشند آرزوی موفقیت دارم .

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده جدید ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد  دارای سوابق علمی تبلیغی فراوانی است، گفت: روحانیون باید مردم دار باشند و همواره گره گشای مشکلات مردم باشند که الحمدلله حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی جهادی و مردمی هستند .

رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در جریان اغتشاشات اخیر  با رأفت با جوانانی که ندانسته و بی خبر از فتنه دشمن وارد این جریانات شدند، رفتار شد، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی همواره با رأفت با آنها برخورد داشته است و تنها با عاملان اصلی و دست نشانده دشمنان برخورد داشته است .

در این مراسم همچنین حکم رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی قرائت شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha