جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان، تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را وظیفه ای شرعی و قانونی دانست و تصریح کرد: به دور از هر گونه جناح بازی سیاسی و در سایه نماز باشکوه جمعه، برای رشد و توسعه اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی استان لرستان همت خود را بکار می گیریم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، پیش از ظهر امروز 14 آذرماه، در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه ارتقای معنویت و بصیرت دینی مردم است، گفت: از ظرفیت های حوزوی و دانشگاهی برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب وظیفه ای شرعی و قانونی برای همگان است، افزود: با بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های استان و همچنین خرد جمعی ائمه جمعه، جماعات و جوانان، آینده ای بهتر و روشن تر را برای استان لرستان رقم خواهیم زد.

نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان با قدردانی از زحمات قریب به ۱۲ ساله حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، بیان داشت: بر خود لازم می دانم که یاد کنم از خدمات دو امام جمعه پیشین خرم آباد که اکنون در جوار رحمت الهی آرمیده اند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در دیدار با رهبر معظم انقلاب، حضرت آقا مطالباتی را بیان فرمودند، خاطر نشان کرد: بایستی این مطالبات را با همفکری و استفاده از توان نخبگان و براساس اولویت ها عملیاتی کنیم .

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اداری نقش مهمی در توسعه استان دارند، گفت: اعضای شورای اداری باید با اتحاد و انسجام برای حل مشکلات در حوزه های مختلف همت جهادی داشته باشند .

امام جمعه جدید خرم آباد اظهار کرد: با ضمیری آگاه، افقی روشن، امیدوار به آینده و توانی برگرفته از حکم انتصاب و فرمایشات حکیمانه روز ملاقات با رهبر معظم انقلاب، در کنار ائمه جمعه، مسئولان، مردم و بویژه جوانان برای آینده بهتر این استان تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان یادآور شد: به دور از هر گونه جناح بازی سیاسی و در سایه نماز باشکوه جمعه، برای رشد و توسعه اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی استان لرستان همت خود را بکار می گیریم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha