جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد معرفی می شود.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تایید این خبر گفت: حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، جایگزین حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی سال 1345 در خرم آباد دیده به جهان گشود و با توجه به علاقه وافری که به علوم دینی داشت در سال 1359 وارد حوزه علمیه شد و طی 14 سال درس خارج فقه و اصول از اساتید بنامی همچون آیات عظام مکارم شیرازی، میرزا جواد آقا تبریزی، وحید خراسانی، سبحانی و... کسب فیض کرد.

او علاوه بر مدرک سطح 4 حوزه، دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1374 و  دکترای کلام از دانشگاه قم در سال 1378 است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی هم اکنون عضو هیئت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه قم است و تاکنون نیز چندین جلد کتاب و مقاله به رشته تحریر درآورده است.

شنیده ها حاکی از آن است که مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید خرم آباد جمعه هفته جاری برگزار می شود. البته تا زمانی که حکم مقام معظم رهبری ابلاغ نشود انتصاب امام جمعه جدید قطعیت ندارد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با مردم لرستان خداحافظی و اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب با کناره گیری وی از این مسئولیت موافقت کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha