جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ نماینده سابق ولی فقیه در لرستان گفت:در طول قریب به ۱۲ سال خدمت در استان ولایی لرستان منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را سرلوحه انجام فعالیت هایم قرار دادم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز 14 آذرماه، در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به اینکه منظومه فکری مقام معظم رهبری در خصوص نماز جمعه بر ۵ پایه استوار است، گفت: معنویت گرایی و ترویج این ویژگی در جامعه از رسالت های مهم ائمه جمعه در راستای بهره گیری از منظومه فکری مقام معظم رهبری است .

وی، وحدت را از دیگر شاخصه ها در منظومه فکری مقام معظم رهبری برشمرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر تلاش برای ایجاد وحدت بین مسئولان و مردم تاکید داشته اند و بنده در طول دوران خدمت به مردم غیور لرستان سعی داشته ام وحدت و انسجام را در لرستان بین مردم و مسئولان فراهم نمایم .

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه توجه به نسل جوان و استفاده از توان و دانش جوانان از دیگر شاخصه های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب است، خاطر نشان کرد: در این سال ها نیز با ایجاد مجمع مشورتی جوانان و عضویت خودجوش جوانان در این مجمع از توانایی جوانانبرای حل مشکلات استان بهره گرفته شد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، تلاش و مدیریت جهادی برای توسعه ایران اسلامی را از دیگر شاخصه های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: توسعه مصلی الغدیر خرم آباد، تاسیس مدارس علمیه برای جوانان علاقمند به تحصیل علوم حوزه در استان نیز تنها را تلاش و مدیریت جهادی حاصل شده است .

وی با اشاره به اینکه مردم داری از دیگر شاخصه های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب است یادآور شد:در طول خدمت در استان لرستان مردم نیز همواره با حضور باشکوه و با بصیرت خود در نماز جمعه یاری گر نماینده ولی فقیه در استان بودند و مدیران و بنده را در اجرای طرح های گوناگون استان همراهی کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به حضور مردم از اقشار مختلف در صحنه های نظام بیان داشت:دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی از دوستان و سادات بزرگوار هستند، گفت: مردم غیور و ولایی استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی را در اجرای برنامه های گوناگون همراهی می کنند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha