پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسی

حوزه/ مؤسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزد بانوان طلبه این مدرسه را به شبهه شناسی و پاسخگویی به شبهات و توجه به امور فرهنگی فراخواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی مؤسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) محمدآباد یزد، در نشست مشترک مدیر حوزه علمیه خواهران استان و هیئت امنای این مدرسه به عنوان یکی از برنامه های طرح جامع بازدید از مدارس علمیه خواهران، از حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورگی مدیر حوزه خواهران استان قدردانی کرد.

وی با آرزوی توفیق هر چه بیشتر برای طلاب توصیه کرد: سعی کنید در کنار تلاش های طلبگی به قصد قربت، اخلاص در نیت، به کارهای فرهنگی درون منطقه ای بخش مرکزی یزد به خصوص در منطقه محمدآباد توجه کنید.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با اشاره به دغدغه امروز مردم جدای از مسائل اقتصادی در زمینه های مختلف فکری، عقیدتی و  فرهنگی تأکید کرد: شما به عنوان مبلّغ دینی باید بتوانید شبهه شناسی کنید و با مطالعه به شبهات مردم در زمینه های مختلف پاسخ دهید.

عضو شورای حوزه علمیه یزد از دیگر توصیه ها به طلاب و مبلغان را موضوع یابی و موقعیت شناسی برای انجام وظیفه خطیر تبلیغ دین و تعمیق باورهای دینی در جامعه به خصوص جامعه بانوان عنوان کرد و  گفت: هیئت امنای مدرسه حضرت نرجس(س) هم نگاه مثبت و ارزشمندی به فعالیت بانوان طلبه دارند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha