سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ آیت الله دستغیب گفت: برخی در اوایل شبهه وارد می کردند که با وجود امام(ره) تشکیل این مجلس مناسب نیست، اما امام فرمودند که مجلس خبرگان، تقویت رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز، انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امیدواریم مسئله انتخابات در این مرحله به سمت و سوی اهداف مقدس جمهوری اسلامی که حفظ ارزش های انقلاب و تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری است، پیش رود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی است، اضافه کرد: نمایندگان شیراز باید کسانی باشند که برای این دیار افتخار شوند.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) همچنین به جایگاه حساس مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: برخی در اوایل شبهه وارد می کردند که با وجود امام(ره) تشکیل این مجلس مناسب نیست، اما امام فرمودند که مجلس خبرگان، تقویت رهبری است.

وی عنوان کرد: اگر درون مجلس خبرگان رهبری یک عضو باشد که خدای ناکرده از لحاظ فکری و اعتقادی مشکل داشته باشد، مخل است؛ مجلس خبرگان باید بر این اصل اساسی ثابت باشد و نمایندگان نیز صد در صد تقویت کننده جایگاه ولایت فقیه باشند.

آیت الله دستغیب در پایان از حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha