جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد علی حوثی

حوزه/ محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: توطئه های مشترک آمریکا، اسرائیل، انگلیس، عربستان سعودی و امارات مانع حل بحران یمن می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، الحوثی طی گفتگویی با بیان اینکه آمریکا شریک اصلی تجاوز علیه یمن است و مانع صلح و آرامش در این کشور می شود، گفت: جنگ علیه یمن زمانی پایان خواهد یافت که حمایت آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه از عربستان سعودی متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه ائتلاف عربی در جا می زند و هیچ اقدامی که نشان دهد نیت مثبتی دارد، نداشته است، گفت: اظهارات مسئولان سعودی پیرامون حل بحران تنها یک سخن رسانه ای است و در چارچوب رسانه ای آن باقی می ماند و جنبه عملی ندارد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن بیانیه اخیر نشست کشور های خلیج فارس را بیانیه ای سعودی با رنگ و بوی کشور های حاشیه خلیج فارس توصیف کرد و گفت: این بیانیه دارای ابعاد خصمانه آشکاری علیه یمن و نشانگر سلطه عربستان سعودی بر شورای همکاری خلیج فارس است.

وی در ادامه گفت: محتوای بیانیه در خصوص یمن همان اظهارات سابق است و محاصره و جنایت هایی که علیه ملت یمن مرتکب می شود، بزرگتر از آن چیزی است که در بیانیه آمده و جنبه خصمانه بر آن غلبه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha