جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگترین نمایشگاه بین المللی حلال در هند برگزار می شود

حوزه/ در نمایشگاه بین المللی حلال 2020 هند که در تاریخ 18-20 ژانویه سال آینده در حیدرآباد هندوستان برگزار می شود، حداقل 100 غرفه دار صنایع حلال، محصولات و خدماتشان را به بیش از 15 هزار شرکت کننده ارائه می دهند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از republika، نمایشگاه بین المللی حلال 2020 هند، آماده برگزاری در سالن همایش های هیتکس حیدرآباد هندوستان در تاریخ 18-20 ژانویه می باشد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه بین المللی حلال در هند خواهند بود.

در این نمایشگاه محصولات مختلف حلال از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، محصولات بهداشتی و آرایشی، خدمات حلال، گردشگری، امور مالی و بانکداری اسلامی، آموزشی، املاک، مستغلات و شیوه زندگی ساده به نمایش گذاشته خواهد شد.

حداقل 100 غرفه دار صنایع حلال، محصولات و خدمات شان را به بیش از 15 هزار بازدیدکننده ارائه خواهند داد.

 هدف از برپایی نمایشگاه ایجاد شبکه ای از صنایع حلال بین المللی زیر یک سقف است تا بازار تجارت حلال را توسعه داده و سیستم های سازگار با محیط زیست را که به تنهایی قابلیت بقاء داشته باشند ایجاد شوند.

 این نمایشگاه همچنین قصد دارد دانش تجارت حلال را به اشتراک گذاشته و توافق نامه های تجاری را به صورت منطقه ای و بین المللی به امضاء برساند. یک همایش حلال سه روزه نیز قرار است همراه با این نمایشگاه برگزار گردد که شامل حضور مقامات عالی منطقه ای و بین المللی شناخته شده در بازار حلال می باشد.

 کمیسیون کنسولگری و تجارت ، وابسته های تجاری ایران ، ترکیه ، ایالات متحده ، انگلیس ، مالزی ، اندونزی ، عربستان سعودی با نمایندگان تجاری هند همکاری خواهند داشت. هندوستان  بیش از 180 میلیون جمعیت مسلمان دارد که  این کشور را به بازار ایده آلی برای تجارت حلال تبدیل است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha