پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کنوانسیون سالانه اسلامی مسلمانان با  در شیکاگو آغاز به کار کرد

حوزه/ انتظار می رود که بیش از 20 هزار شرکت کننده در کنوانسیون سالانه جامعه اسلامی آمریکایی و دایره اسلامی آمریکای شمالی در شهر شیکاگو در ایام عید کریسمس شرکت داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از آناتولی، کنوانسیون سالانه جامعه اسلامی آمریکایی و دایره اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) جمعه در شهر شیکاگو، سومین شهر بزرگ درایالات متحده آغاز شد.

 این کنوانسیون سه روزه،  به عنوان یکی از بزرگترین و متنوع ترین همایش های اسلامی در آمریکای شمالی، در سالن مک کورمیک پلاس، بزرگترین مرکز همایش ها در منطقه راه اندازی شد و قرار است تا فردا 29 دسامبر ادامه داشته باشد.

 ده  ها هزار مسلمان از سرتاسر جهان به ویژه آمریکای شمالی در این همایش شرکت می کنند که با نماز جمعه در نمایشگاه آغاز می شود. قرار است بیش از 100 سخنران مشهور مسلمان آمریکایی برای پیوستن به این کنوانسیون با مضمون اسلام: مقابله با چالش های امروز و سرمایه گذاری در آینده ای بهتر، شرکت داشته باشند.

در این کنوانسیون ، که انتظار می رود بیش از 20،000 مسلمان را با هم جمع کند ، موضوعاتی مانند اسلام هراسی ، نژاد پرستی و تبعیض که مسلمانان در ایالات متحده با آن روبرو هستند ، مورد توجه قرار خواهد گرفت. کنوانسیون در آخرین روزهای سال 2019 همچنین بر روی مهمترین چالش های قریب الوقوع جامعه مسلمانان آمریکا و چگونگی تامین آینده ای بهتر برای نسل جوان متمرکز خواهد شد.

کنوانسیون علاوه بر همایش ها و برنامه های آموزشی دارای یک بازار بزرگ با غرفه ها و فروشندگان متعدد می باشد. شرکت های تجاری و عام المنفعه نیز غرفه های تبلیغاتی در این همایش افتتاح کرده اند و سازمان هایی مانند مرکز دیانت در آمریکا و بنیاد زکات نیز اطلاعاتی راجع به فعالیت های سالانه خود در غرفه ها ارائه خواهند داد.

این کنوانسیون هر ساله در ماه دسامبر و در فصل تعطیلات زمستانی برگزار می گردد.  به گزارش وب سایت کنوانسیون با تلاش های بیش از 300 داوطلب، تعداد شرکت کنندگان با موفقیت از 1500 نفر در سال 2001 به 21 هزار نفر در سال 2018 افزایش داشته است.

   

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha