دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس عربیان - حوزه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: از افراد ساده لوح که فریب وعده های پوشالین دشمن را خورده اند، دعوت می کنیم که دوباره به آغوش انقلاب و ملت برگردند و صف خود را از فتنه و فتنه گران جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلین عباس عربیان، صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی شهر سنندج که به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دیماه برگزار گردید، اظهار داشت: هر انقلابی معمولا بعد از چند سال با فشارهای خارجی و یا از داخل دچار تزلزل می گردد که انقلاب ایران به واسطه مردمی بودن و رهبری امام راحل و امام خامنه ای نه تنها بعد از چند سال دچار این ضعف نگردید، بلکه روز به روز شاهد اقتدار آن هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: این اقتدار در صورتی روز به روز بیشتر می شود که فشارهای دشمنان بر ملت و نظام اسلامی ایران در تاریخ بی سابقه است، ولی دشمن نتوانسته کوچکترین ضربه ای به درخت تنومند انقلاب بزند.

این استاد حوزوی با اشاره به درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبری حکمیانه امام خامنه ای و نیز روحیه جهادی و انقلابی بزرگان این نظام و نیز وجود ملتی بصیر و ولایمتدار ستون های این انقلاب را قوی از گذشته کرده است.

وی تصریح کرد: اقتدار ایران در منطقه و جهان، دشمن را به واکنش مجبور کرده است و این فشارهای اقتصادی و رسانه ای بهانه ای برای منزوی کردن انقلاب و ملت ایران است ولی دشمن هنوز در پشت درهای بسته مانده است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با انتقاد از برخی خواص و عوام فریب خورده زرق و برق غرب، اظهار داشت: دشمن با تطمیع برخی از افراد در داخل کشور به دنبال ایجاد بسترهایی مورد نیاز برای نفوذ است، لذا باید این افراد هرچه سریعتر خط خود را دشمن و عناصر ضدانقلاب جدا کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: در فتنه هایی که در دهه های گذشته این ملت و انقلاب پشت سرگذشته اند، مسائل بسیاری برای همه ما آشکار شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اولین و مهمترین مسئله ای که در بین همه فتنه ها مشترک بود، حضور گسترده و یکپارچه دشمنان منطقه ای و غربی در یک یک جبهه مشترک بود و مسئله دیگر وجود عوامل نفوذی دشمن در داخل کشور بود. ولی با این وجود دشمن هنوز ناکام مانده است و از این افراد ساده لوح که فریب وعده های پوشالین دشمن را خورده اند، دعوت می کنیم که دوباره به آغوش انقلاب و ملت برگردند و صف خود را از فتنه و فتنه گران جدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی نهم دیماه امسال باید بسیار باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود، عنوان داشت: امسال بسیاری از دشمنان بسیار به برنامه هایی که علیه ملت ایران طراحی کرده اند امیدوارند و یکی از این برنامه ها ایجاد حاشیه برای انتخابات مجلس یازدهم است، لذا زمانی که ملت ایران نهم دی را باشکوه تر از قبل برگزار کنند دشمن به خوبی می فهمد که بیراه می رود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از دست اندرکاران برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی می خواهیم که برای تبیین بهتر و عمیق تر فتنه های دشمنان از پتانسیل روحانیون و طلاب حوزوی در این استان استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha