شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری ائمه اطهار(ع) را وجیه عندالله دانست و گفت: ائمه بذل لطف و عنایت خاصی نسبت به کسانی دارند که در این راه پرخیر برکت گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، امروز در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، تلاش‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات برای بازسازی و توسعه و گسترش حرم‌های ائمه اطهار(ع) را قابل ستایش دانست و اظهار داشت: بازسازی و توسعه عتبات عالیات سعادت بزرگی است که خدای متعال نصیب هر کسی نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار(ع) از ارزش بالایی برخوردار است، اضافه کرد:‌ در این دنیا خدمتی محبوب‌تر از خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار(ع) وجود ندارد.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ه) تلاش های ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در حرم امامین کاظمین(ع) را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: تلاش شما در حرم امامین (ع) و قدم برداشتن در آن مانند این است که شما گویا از طرف شاهچراغ(ع) گام بر می دارید.

وی همچنین ائمه اطهار(ع) را وجیه عندالله دانست و بیان داشت: ائمه بذل لطف و عنایت خاصی نسبت به کسانی دارند که در این راه پرخیر برکت گام بر می‌دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه حرم حضرت احمد بن موسی(ع)واجب‌التعظیم و مورد عنایت و محبت خاصه حضرت موسی‌بن جعفر(ع) بوده‌ است، خاطرنشان کرد: هرکس نسبت به پدر بزرگوار و جد بزرگوار ایشان محبت کند، قطعاً مورد عنایت حضرت شاهچراغ(ع) و اخوان گرامی ایشان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha