پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کمیل موسوی

حوزه/ فعال رسانه ای گفت: باهمه سنگ اندازی های دشمن علیه انقلاب امروز سند علمی کشور درجایگاه بلندی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام سید کمیل موسوی، در همایش توجیهی و بصیرتی ائمه جماعت بیرجند و روحانیون طرح هدایت خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز ایران یکی از کشور های قدرتمند جهان بوده، که صددرصد صنایع دفاعی و نظامی اش بومیست، چرا که نیروهای مسلح ما به توان داخلی تکیه دارند.

کارشناس مسائل سیاسی متذکرشد: متاسفانه برخی از مسئولین به جای تکیه برتوان داخلی به کشورهای غربی متکی هستند.

وی با اشاره به پیشرفت علمی ایران در این چهل سال تاکید کرد: سند علمی ما با  این همه سنگ اندازی دشمن امروزپیشرفت های چشم گیری داشته است و آن نتیجه تکیه بر توان نیروهای انقلابی و نخبه و داخلی است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در پروژه شکار دانشمندان ایرانی، آمریکا این شیطان بزرگ به کشورهای متحد خود تایید کرد، که دانشمندان ایرانی را به بهانه علمی دعوت کنید، تا ما بتوانیم با جاسوسان دستگیر شده خود در ایران معامله کنیم.


وی با تاکید براینکه روند علمی ایران دانشمندان دیگر کشور ها را متحیرکرده است، بیان داشت: ایران با وجود همه تحریم ها توانسته است، در سطح منطقه و جهان پیشرفت و کارهای بزرگ علمی انجام دهد و این نتیجه نخبگان علمی و دانشمندان کشوری عزیزمان است.

این فعال فضای رسانه ای با تاکید براینکه این همه پیشرفت علمی بدون دشمنی نخواهد بود، افزود: ما در کشور دوره هایی از جنگ ها را تجربه کرده ایم، دوره های جنگ سخت و نرم، و امروز جنگ ترکیبی بر علیه انقلاب اسلامی از سوی استکبار جهانی صورت گرفته اس و استکبار جهانی از هر راهی که بتواند به کشور ضربه می زند.

جنگ اقلیمی در سال ۹۶ توطئه دشمن بود

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جنگ های اقلیمی در دی ماه ۹۶گفت: دشمن در این توطئه کاری کرد، که مردم در داخل به جان همدیگر بیفتند.

وی متذکرشد: محصولات تراریخته یک نوع جنگ اقلیمی بر علیه ما است، که اکثر کشورهای جهان این محصولات را درکشورشان ممنوع کرده اند، که جهش ژنتیکی محصول باعث انوع بیماری لاعلاج می شود به طوری که بدن ها در برابر داروها مقاوم می شوند، وقتی مقاوم شد، دیگر آن بیماری درمان نمی شود.

وی ادامه داد: دولت هم در برابر توطئه های دشمن و محصولات تراریختی کوتاه می آید.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: یک نوع دیگر جنگ های اقلیمی بیوتروریسم است، که دشمن یک ویروسی را می سازد و بر روی مردم جهان امتحان می کنند، بدون اینکه یک قطره خون ریخته باشند، یک کشور را فتح می کند.

ردپای سوار نظام دشمن در فضای مجازی در آشوب های آبان و آذر ماه

فعال فضای مجازی با تاکید بر اینکه دشمن تمام توان نظامی را برای جنگ سایبری بسیج کرده است، افزود: در اوایل سال ۹۶ شاه سعودی با حضور ترامپ و به همراه رهبران کشورهای عربی، با دست گذاشتن همزمان بر روی گوی سفید، ساختمانی مرموز را که مجهز به هزاران سیستم روز و کاربر رسانه ای مسلط به زبان های فارسی و انگلیسی است برای مقابل با جنگ سایبری بر علیه تروریست افتتاح می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان ما در منطقه خود را مجهز به رصد و شناسایی افراد فعال و تاثیرگذار در فضای مجازی برای مقابل با جنگ نرم کرده اند، به قدری که افرادی در صفحه شخصی خود بنده از منطقه عربستان حضور دارند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه سوار نظام دشمن در فضای مجازی آشوب های خاورمیانه را در آبان ماه امسال هدایت می کرد افزود: در پی حوادث اخیر و ترند جهانی شدن هشتک تظاهرات در عراق، بررسی‌ها نشان می‌دهد بالای ۷۰ درصد از توئیت‌های ارسال شده با این هشتک از عربستان سعودی بوده است.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha