پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای قرارگاه اربعین با آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/ آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم در پیامی شهادت سردار مقاومت شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا .

شهادت شایسته مردان خداست . مردانی که با ذات  أقدس أحدیّت بر سر برپایی دین خدا و دفاع از ارزشهای الهی پیمان خون بسته اند .                      

امیر المؤمنین خود ؛ حمزه سید الشهداء و جعفر طیّار را  از قبیل این مردان بر شمرده است . و بی شک سردار شهید قاسم سلیمانی این سردار فاتح اسلام؛ در زمره این رجال است .

بی تردید همانانیکه نیروهای سپاه پاسداران و حشد الشعبی و انصار الله و حزب الله را مصداق تروریست می دانند؛ و  آنان را مورد تحریم ومبارزه مالی قرار داده اند ؛ همانان دست به ترور و قتل ناجوانمردانه  این مردان الهی می زنند . ولی در سرزمین  ایران و عراق مانند سردار سلیمانی و سردار ابو مهدی المهندس فراوان هستند . و پرچم مبارزه با طواغیت و مستکبران را همیشه دوران برافراشته تا آن را به دست منتقم اصلی مظلومان تاریخ امام الحجّة صاحب العصر والزمان تحویل می دهند .

اینجانب این مصیبت بزرگ را به امام عصر و مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران و عراق و خانواده آن عزیزان تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات این شهیدان گرانقدر و نیز طول عمر و صحت و عزت روز افزون مقام معظم رهبری را از خداوند عزّ وجل خواستارم.

  علی اکبر سیفی مازندرانی

                                                                                                                    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha