جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 879285
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تصاویر/ اجتماع بزرگ ضدآمریکایی روحانیون و مردم کردستان در پی شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ نمازگران سنندجی بعد از نماز جمعه با راهپیمایی خود اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نمازگران سنندجی بعد از نماز جمعه با راهپیمایی خود اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

این راهپیمایی از خیابان حضرت امام به سمت میدان انقلاب به سمت میدان انقلاب راهپیمایی را برگزار گردید و مردم با سر دادن شعارهایی اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه را محکوم کردند.

در  این راهپیمایی اعتراضی مردم مومن و انقلابی سنندج خواستار برخورد قاطع کشورمان با اقدامات تروریستی آمریکا و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در جمع راهپیمایی مردم سنندج اظهار داشت: اقدام ضدبشری وتروریستی آمریکا نشان داد که این کشور برای رسیدن به نیات شیطانی خود دست به هر جنایتی می زند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: همه دنیا معترف بود که امنیت ایران و کشورهای منطقه به برکت وجود سرداران شهید و مجاهدانی همانند حاج قاسم سلیمانی احیا شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار کرد: امروز باید دشمنان بدانند که راه شهید سلیمانی با وجود این همه جوان انقلابی نه تنها کم رنگ نخواهد شد، بلکه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha