جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز با قدرت باید اعلام کنیم که نه تنها عراق و سفارت آنها، بلکه همه منطقه برای آمریکا نا امن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: این خیال باطلی است که دشمن، گمان کند، مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تمام شده است، چرا که این راه، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شهادت این سردار رشید اسلام نه تنها برای ملت ما بلکه برای همه آزادیخواهان جهان تلخ بوده است؛ اما شهادت ایشان را باید کرامتی از جانب خداوند بدانیم که نتیجه زحمات این مرد بزرگ بود.

امام جمعه همدان، مسئولیت این اتفاق را بر عهده دولت تروریست آمریکا دانست و گفت: این اتفاقات انزجار و نفرت همه ما را از امریکا عمیق‌تر خواهد کرد و قلب‌های همه مستضعفان عالم را پر از نفرت از امریکا می کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه شاید برخی از دولتمردان در منطقه، هنوز دل در گروه آمریکا داشته باشند، یاداور شد: امروز با قدرت باید اعلام کنیم که نه تنها عراق و سفارت آنها، بلکه همه منطقه برای آمریکا نا امن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: از این به بعد دولت آمریکا در منطقه احساس ناامنی خواهد کرد و این ترس، از آماده ‌باشی که به نیروهای خود داده است، می توان به وضوح دید.

وی با بیان اینکه فرار آمریکا از منطقه هم باعث نمی‌شود که پاسخ این اقدام تروریستی خود را نبینید، اظهار داشت: ملت ایران در مقابل این اتفاق هرگز ساکت نخواهد ماند و دشمن بداند که در جهت آزاد کردن بیت المقدس همه ما با قدرت ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مقاومت را یک تفکر مستمر و تاریخی دانست که وابسته به اشخاص نیست و تاکید کرد: ملت ما در مقابل تمام این اتفاقات هیچگاه ناامید نشده و نخواهند شد، بلکه با توان بیشتر و انسجام بیشتر به همراه جبهه مقاومت، برادران اهل سنت و برخی از برادران مسیحی در مقابل آمریکا ایستاگی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه کشور به اندازه کافی سرباز برای ایستادگی در برابر آمریکا دارد، خاطرنشان کرد: این مسیر نه تنها به اتمام نمی‌رسد، بلکه با قدرت بیشتر این مسیر توسط سربازان این خط ادامه خواهد داشت.

امام جمعه همدان در پایان خطاب به مسئولان دولتی و دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: مسئولان ما باید با قدرت وارد میدان شوند و از موضع قدرت با این جنایتکاران برخورد جدی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha