جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد- امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه شهادت جانسوز سردار جبهه مقاوت حاج قاسم سلیمانی، قلب ملت ایران و همه دوستداران جبهه مقاومت را به درد آورد، گفت: از امروز منافع آمریکا در هیچ کجای جهان امنیت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با تسلیت شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: شهادت جانسوز سردار جبهه مقاوت حاج قاسم سلیمانی، قلب ملت ایران و همه دوستداران جبهه مقاومت را به درد آورد.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه از امروز منافع آمریکا در سرار جهان امنیت نخواهد داشت، گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند که محور مقاومت اسلامی در منطقه و سراسر جهان آماده است و منافع آنان در سرار جهان در امنیت نخواهد بود و از صفحه روزگار محو خواهند شد.

وی با بیان اینکه انتقام جمهوری اسلامی سخت و نابودگر خواهد بود، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری انتقام ما سخت خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک انتقام خود را از استکبار و آل‌سعود خواهیم گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha