دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی مردم مشهد . سردار شهید سلیمانی

حوزه/ مردم شهید پرور و انقلابی مشهد مقدس امروز بعد از نماز جمعه از حرم مطهر رضوی به سمت میدان شهدا راهپمایی کردند و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تبریک گفته و جنایت آمریکای ترروریست را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مردم شهید پرور و انقلابی مشهد مقدس امروز بعد از نماز جمعه از حرم مطهر رضوی به سمت میدان شهدا راهپمایی کردند و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تبریک گفته و با شعار مرگ بر آمریکا، جنایت این دولت ترروریستی را محکوم کردند.

مردم حزب اللهی مشهد بعد از راهپیمایی با تجمع در میدان شهدا با فریاد «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و شعارهای انقلابی و نیز فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود از اقدام تروریستی شیطان بزرگ را اعلام کردند.

در این مراسم مداح اهل بیت(ع) قربانپور به مداحی و مرثیه خوانی پرداخت و حجت الاسلام سید روح الله موید، شاعر مشهدی در رسای سردار شهید سلیمانی شعر خواند.

در این برنامه که با سینه زنی و بغض و اشک مرد و زن همراه بود، صدای همسر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

گفتنی است، از امشب به مدت سه شب مراسمی در رواق امام خمینی(ره) از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان و استاندار این استان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

همچنین مراسمی در مسجد حضرت سجاد(ع) در منطقه سجاد و مجاورت خیابان آزادی و پارک ملت این شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha