شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مختاری گفت: بار دیگر استکبار جهانی و دشمن خبیث و خونخوار چهره واقعی خود را در ترور ناجوانمردانه سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله «حاج قاسم سلیمانی» نشان داد و برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه و پلید خود افزود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

بار دیگر استکبار جهانی و دشمن خبیث و خونخوار چهره واقعی خود را در ترور ناجوانمردانه سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله "حاج قاسم سلیمانی" نشان داد و برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه و پلید خود افزود.

سردار رشید مقاومت، سالها عمر خود را در راه عزت و سربلندی امت اسلام و استقلال ملت‌های مظلوم گذاشت و الحق که او را باید سردار دلها نامید که امروز دشمن بخاطر ترس از جایگاهش در قلوب مومنین و ملت‌های ستمدیده و آزاده دنیا به ترور او اقدام کرده است.

امروز دیگر، چهره واقعی و خباثت آلود تروریسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکا و ایادی استکبار جهانی بر همگان مبرهن و آشکار شد که بخاطر عجز و شکست در برابر مقاومت و مجاهدت مردان خدا که برای آزادی و عزت مردم منطقه تلاش می‌کردند، دست به جنایت و ترور ناجوانمردانه زدند.

امروز اگر چه تمام ملت‌های آزادی خواه و جبهه مقاومت در سراسر دنیا داغدار شهادت این سردار رشید اسلام و الگوی مقاومت و مجاهدت و همراهانش هستند، اما درخت تنومند مقاومت و تفکر مقابله با افراط گرایی و مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار جهانی در سایه خون این شهدا مستحکم تر می‌گردد و مسیر آنها با قوت توسط جوانان و تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر(ره) ادامه خواهد یافت و صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ دانشگاه مذاهب اسلامی، شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و«ابو مهدی مهندس» را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و همه مجاهدان جهان وملت بزرگ ایران و خانواده محترم ایشان تبریک وتسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ایشان و تمامی شهدای اسلام خواهانم.

محمد حسین مختاری

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha