یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: ترور بزدلانه سردار سلیمانی نشان ضعف و افسردگی و فرسودگی دولت آمریکا و جریان صهیونیزم بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم استان آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت سردار سرافراز اسلام و ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی و جمعی از مجاهدان، به دست دولت جنایتکار و تروریست آمریکا را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

در این حادثه دردناک مالک اشتر ولی زمان، مدافع بزرگ حریم اهل بیت و امنیت و اقتدار میهن اسلامی، چهره بین المللی مقاومت و نجات ملت‌ها از تروریسم به شهادت رسید، اما قطعاً از خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی که امتداد خون حسین بن علی علیه السلام است، آتشفشانی از بصیرت و جهاد شکل می‌گیرد و تمام هیمنه استکباری آمریکا و صهیونیزم و وهابیت را در کام خود خواهد کشید.

این ترور بزدلانه نشان ضعف و افسردگی و فرسودگی دولت آمریکا و جریان صهیونیزم بین المللی است.

از خدای متعال علو درجات را برای روح امام راحل و همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی و محور مقاومت خواستارم و برای خانواده  این شهیدان عزیز از خدای متعال صبر و اجر مسئلت می نمایم.

شهادت سردار سلیمانی موجی از اندوه را در بین اسلام دوستان به راه انداخت

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان ماکو و روحانیون اهل سنت منطقه آزاد ماکو نیز در پی شهادت سردار رشیداسلام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کردند.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

«شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ دوستان و نیز همه‌ دشمنان بدانند خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.»

 "مقام معظم رهبری"

شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی موجی از اندوه و ناراحتی در بین تمام اسلام دوستان و عاشقان مبارزه با استکبار به راه انداخت.

ما روحانیون و جامعه اهل سنت منطقه ماکو، شهادت و عروج آسمانی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) این شخصیت بین المللی مقاومت را محضر ولی امر مسلیمن جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده محترم و معزز آن مجاهد شهید تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان را مسئلت داریم.



پیام رهبر انقلاب کابوسی برای آمریکایی‌ها خواهد بود


گروه تبلیغی آیت الله خویی شهرستان خوی هم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش پیام تسلیتی صادر کرد.
بسم رب الشهدا

شهادت سردار سرافراز ودشمن‌شکن ایران اسلامی، حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، شهادتی بود در امتداد خط مبارزه با ظلم و بیداد و استمرار خط خون و شهادت برای دفاع از مستضعفین و مقاومت در برابر تمامیت خواهان عالم.

آمریکایی‌هایی که در سوریه و عراق جانب احتیاط را نگه می‌داشتند و سعیشان بر این بود که صدمه‌ای به ایرانی‌ها نزنند تا از جهت حملات تلافی جویانه و انتقام‌ها در امان باشند، حالا دست به اقدامی نابخردانه زدند تا بلافاصله تمام مراکز حاکمیتی و امنیتی آمریکایی و اسرائیلی به اعتراف خبرنگاران سرویس‌های خبری خارجی در ترس و انتظار انتقام به سر برند.
به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها بدست ترامپ خودسر دوباره دچار اشتباه محاسباتی بزرگی شده‌اند. صدور دستور ترور از ملک شخصی ترامپ و در زمانی که در تعطیلات به سر می‌برد می‌تواند میزان حماقت این دیکتاتور مسلح را نشان دهد.
دموکرات‌های آمریکایی حالا برای عدم استیضاح زودهنگام این جنگ طلب مسلح که باعث ایجاد ناامنی گسترده در خاورمیانه و اساسا تهدید منافع آمریکا در سراسر جهان شده‌اند، افسوس می‌خورند!

پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه دلبستگان مقاومت، خونخواه سردار سلیمانی هستند، از امشب کابوس آمریکایی‌ها در اقصی نقاط عالم خواهد بود.

ما سربازان امام عصر (عج) در گروه تبلیغی آیت الله خویی شهرستان مرزی و شیعی خوی، به خوبی می‌دانیم که سردار شهید محبومان یکی از صدها مرد قدرتمندیست که می‌توانند علم مبارزه با ظلم و استکبار را در منطقه و جهان بر دوش کشند. ما هرگز مجاهدت‌های امثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امثال  ابومهدی المهندس را که حاصلش امنیت و آرامش عمومی در کشور بوده است را فراموش نخواهیم کرد و به فرزندانمان خواهیم گفت که امنیت و استقلال و اقتدارشان را مدیون چه کسانی بوده است

بی‌شک همه ما طلاب و روحانیون انقلابی، همگام با مردم آگاه ایران اسلامی، خود را مکلف به امتداد مسیر این مالک اشتر علی زمان و گرامیداشت مجاهدت‌های جبهه مقاومت در سراسر عالم  می‌دانیم و آرزومندیم ایران اسلامی از این پیچ تاریخی با سرافرازی و قدرت عبور کرده و با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم عزیز ایران و وظیفه شناسی و کارشبانه روزی مسئولین  بخصوص در دستگاه اجرایی کشور، بر تمام تهدیدهای نظامی و اقتصادی و فرهنگی غالب شویم.

گروه تبلیغی آیت الله خویی

 طلاب و فضلای خویی


ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چایپاره هم شهادت سردار رشید اسلام را تسلیت گفت:
متن پیام وی به شرح ذیل است:
بسم رب الشهدا والصدیقین

سردار شجاع و سرافراز انقلاب و اسلام و ایران، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه اعتلای اسلام و قرآن، تلاش و مجاهدت در دوران دفاع مقدس، دفاع از مردم مظلوم منطقه در مبارزه با تروریست‌های داعش که دست پروژه آمریکای خبیث بودند، حمایت از تفکر جهاد و مقاومت در منطقه در یک اقدام تروریستی توسط بالگردهای رژیم سفاک و خونریز دولت آمریکا به همراه تعدادی از همرزمان و مجاهدان حشد الشعبی عراق از جمله ابومهدی مهندس به شهادت رسیدند.

شهادت مالک اشتر جهان اسلام را به محضر ولی عصر عج الله تعالی شریف، مقام معظم رهبری، فرماندهی سپاه، خانواده معظم آن شهید عزیز، ملت مجاهد و شهید پرور ایران و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون شک، دستهای منتقم خداوند عزوجل، انتقام این خونهای پاک را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت و جهانیان بداند که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha