دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بزرگداشت مراسم شهيد سردار سليماني

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش نقطه آغازی بر اضمحلال و نابودی دشمنان اسلام و نقطه شروعی برای درخشش نورحیات بخش اسلام در جامعه جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، در مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی، ابوالمهدی مهندس و دیگر همرزمانشان در جمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: خون مطهر شهیدان به خصوص سردار رشادت، شجاع و ولایت حاج قاسم سلیمانی، نقطه آغازی بر اضمحلال و نابودی دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکای خبیث و رژیم منهور صهیونیست بوده و نقطه شروعی برای درخشش نورحیات بخش اسلام در کالبد  بی روح جامعه جهانی و مقدمه ای برای ظهور است.

وی افزود: این شهادت بسیار عظیم را به محضر مولایمان صاحب الزمران(عج)، رهبر معظم انقلاب و روح آن شهیدان والامقام تبریک عرض کرده و این فراق بزرگ از دست دادن وفادارترین یار برای اردوگاه ولایت و انقلاب را به همه بازماندگان که کل ملت ایران هستند، تسلیت می گوییم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: همان طور که امیر المومنین(علیه السلام) بعد از شهادت حضرت حمزه، برای شهادت بی تابی می کرد تا این که با شنیدن خبر شهادتش از زبان پیامبر(ص) آرام گرفت، حاج قاسم نیز بعد از جنگ و شهادت همسنگری هایش، همواره به دنبال شهادت بوده و لحظه شماری می کرد تا این که بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید و شهید و عاقبت به خیر شد و قطعا یکی از کلام های آخرش هنگام شهادت همانند مولایش علی(علیه السلام) فزت و الرب الکعبه ( به خدا که رستگار شدم) بوده است.

وی در ادامه گفت: خداوند متعال در آیات مختلف قرآن کریم وعده داده است که خون بهای شهید خودم هستم و من جان و نفس آنها را می خرم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران افزود:  وقتی خریدار انسان، پروردگار متعال باشد، قطعا قیمت این خون بسیار عظیم است؛ چون خداوند یک چیز کم ارزش را نمی خرد، همچنین هرکس به این درجه برسد، این بهای سنگین برایش ماندگار خواهد شد.

وی اعلام کرد: خداوند در سوره توبه آیه ۱۱۱ می فرمایند: ان الله الشتری من المومنین....یعنی خداوند جان، مال، قلم، کار و غیره کسانی را که ایمان آوردند و به دنبال پروردگار و پیامبران حرکت می کنند می خرد و این مسیر رستگاری است و انسان را به سود واقعی در دنیا و آخرت می رساند و این وعده الهی است که محقق خواهد شد.
حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: هر کس در معامله  با خدا به عهدش عمل کند، خدا جان و مالش را خریده و در عوض به او بهشت خواهد داد که این رستگاری بسیار بزرگی برای مردان خدا است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: زمانی که شهید بهشتی به شهادت رسید، لایه های پنهان و خطرناکی که کمر همت برای نابودی انقلاب بسته بودند، نابود شدند؛ در حال حاضر نیز قطعا خون سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در عراق منشا برکات و اثرات بسیار موثری برای اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهادت سردار سلیمانی خواب را از چشم دشمنان اسلام گرفته و دل وفاداران به انقلاب را شاد کرده است

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تاکید کرد: با توجه به این که هر شهیدی که به زمین می افتد، افراد زیادی جایگزین آنها شده و راهشان را ادامه می دهند؛ قطها خون سرخ سردار شهید سلیمانی و همراهانش، موجب رویش حاج سلیمانی های زیادی در انقلاب خواهد شد و این راه مبارزه با استکبار و ترورسیم تا ظهور مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به درس هایی از زندگی شهید سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم اگر به دنبال موقعیت، شهرت و متاع دنیا بود، هرگز به این فوز عظیم نائل نمی شد و ایشان تمام وجودش را در محضر خداوند قرار داد و همه زندگی اش را فدای اسلام و انقلاب کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: رهبر معظم انقلاب تعابیر بسیار زیبایی در مورد سردار شهید سلیمانی به کار برده و ایشان را یک چهره بین المللی در امر مقاومت دانستند که وجودش برای تمام عالم مایه حیات است و این نمونه ای از وعده تحقق یافته الهی در مورد مومنین است.

حجت الاسلام غفاری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با گذشت زمان شاهد تحقق تمام وعده های خداوند در گسترش اسلام در گوشه گوشه این دنیای غفلت زده و همچنین ظهور منجی بشریت حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha