سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
انتقام کوبنده

حوزه/ مدیریت، معاونین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار میثاق نامه ای با شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امضا کرده و در آن تأکید کردند: امت اسلام منتظر پاسخ کوبنده جبهه مقاومت به مزدوران آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدیریت، معاونین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار میثاق نامه‌ای با شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امضا کردند.

در این میثاق نامه آمده است؛

بسم رب الشهدا

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلا

بی‌شک تو تجسم وعده‌های خدایی، تو مصداق وقایع غیبی و حقایق پنهانی، تو تفسیر آیه‌های قرآنی. آنجا که خدای متعال فرمودند: «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّ/ کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده‌اند و به زودی خدای رحمان برای آنان محبتی در دلها قرار می‌ده».

«وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ/و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ زیرا حزب و جمعیّت خدا پیروز است».

حیات و شهادت تو عصاره عمل صادقانه با آیات قرآن است، تو مختار خدا بودی که امام خامنه ای، شهید زنده خطابت نمود اما اراده خداوند و حکمتش بر آن بود که بمانی، بمانی که امت شوی، بمانی که جهانی شوی، بمانی تا اهل ایمان و اهل قرآن به تو بنازند، بمانی تا اهل حق را سرآمد باشی، بمانی تا سرانجام به آرزوی دیرینه‌ات برسی،‌ تا به احسن‌العاقبة یعنی شهادت در راه حق نائل شوی، بمانی تا با رفتنت موجب اتحاد امت اسلامی باشی، بمانی با رفتنت ما از خواب غفلت بیدار بشیم.

سردار بزرگ اسلام شهادت عزت ‌آفرین تو دِینِ بزرگی بر همه پویندگان راه حق ولایت و بالاخص حملة‌القرآن دارد. اکنون که در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی با شهادت شما و همرزمانتان؛ دوره جدیدی از مبارزات با دشمن آمریکایی و صهیونیستی آغاز شده است، یقیناً آحاد امت اسلام منتظر پاسخ کوبنده و سخت جبهه مقاومت به مزدوران آمریکایی هستند، ولی هرگز این پاسخ موجب تسلی قلوب جریحه دار این امت نخواهد شد؛ کما اینکه انتقام از قاتلین اباعبدالله هرگز موجب تسلی خاطر شیعیان نگشت.

ما اساتید، طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در عمل به آموزه‌های الهی با روحیه‌ای جهادی با شما و یارانت و همه شهیدان در راه خدا عهد می‌بندیم که در این طریقت نورانی و تحت امر امام عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای در جهت تمسک به آرمان‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی پایدار، استوار و ثابت‌قدم باقی بمانیم.

ضمن عرض تبریک و تسلیت این شهادت بزرگ، به محضر امام عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای (روحی له الفداء) اعلام می داریم در هر لحظه آماده جهاد و منتظر فرمان امام خامنه ای هستیم زیرا ایمان داریم که تنها راه برای تسلی قلوب جوانان و خانواده های داغدار، حضور در میدان های نبرد حق علیه باطل است.

به امید روزی که وجود مقدس امام زمان  (عج) نور عدالت الهی را در تمام نقاط عرصه گیتی پرتوافکن کند و ریشه ظلم و ستم را بخشکاند.

سننتقم ان شاءالله

اساتید، کادر، طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha