پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی از مردم ولایت مدار و شهیدپرور قم در برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با صدور پیامی از مردم ولایت مدار و شهیدپرور قم در برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قم، حرم اهل‌بیت میزبان پیکر سید شهیدان مدافع حرم و همرزمانش بود و یاران آخرالزمانی سیدالشهدا در آستانه ایام حزین فاطمیه، شبانه بر دوش مردمان شهر علم و بصیرت تشییع شدند و عجب نبود این‌همه ارادت و اخلاص شگفت‌آور، در بدرقه آن سردار فاتح دل‌ها که پیش از فتح الفتوح جبهه‌های نبرد با شیاطین و اشرار عالم، در جبهه جهاد اکبر با نفس خود پیروز شده بود.

حمد و سپاس بیکران خداوندی را که چنین شور پرشعوری در دل‌ها انداخت و معنای انتظار منتقم آل محمد صلی‌الله علیه و آله را به عمق جان‌ها نشاند.

این‌جانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به قلب بی‌کران حضرت صاحب‌الزمان (عج) و مقام معظم رهبری، از یکایک حاضران در این حماسه سرشار از معنویت تقدیر و تشکر می‌کنم و از کاستی‌هایی که وجود داشت – و باید دستگاه‌های مسئول نسبت به آن پیش‌بینی می‌کردند – عذرخواهی می‌کنم.

امیدوارم خلق این حماسه سراسری، زمینه‌ساز محو شدن استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار شود.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha