پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور آیت الله حسینی بوشهری در منزل شهید مظفری نیا

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و دکتر بهرام سرمست استاندار قم با حضور در منزل پاسدار شهید شهروز مظفری نیا با خانوده این شهید بزرگوار دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری  با تاکید بر زنده بودن شهدا ابراز کرد: این شهیدان و سرداران رشید اسلام هم در حیات مادی خود موجبات پیشرفت و سربلندی اسلام و امت اسلامی را فراهم کردند و هم با نثار جان خون شجره ی طیبه ی انقلاب را در گام دوم مستحکم و جهانی کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید به انقلاب موعود متصل گردد و راه حفظ این انقلاب با ایثار خون شهدا محقق می شود افزود: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند .

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن بیان جایگاه والای شهادت، به شکوه و عظمت حضور مردم در مراسم تشییع این شهدا در سطح کشور اشاره و با تقدیر از قدرشناسی مردم در برابر شهدا افزود: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کردند و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا نمودند، دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین، شهید مظفری نیا و دیگر شهیدان انقلاب را فرزندان عزیز  امت اسلام معرفی کرد و گفت: همانطور که جهانیان مشاهده کردند این عزیزان فرزندان امت اسلام هستند و همه ی امت اسلامی در سراسر جهان با برپایی مراسم های عزاداری عشق و ارادت خود را نسبت به فرزندان خود نشان دادند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به غیرقانونی بودن جنایت آمریکا افزود: تمامی فرزندان تربیت یافته در مکتب مقاومت، آزادی خواهان، برادران، دوستان و هم رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط جهان به خون خواهی این عزیزان تشنه اند و از آمریکا و هم پیمانانش انتقام سختی گرفته خواهد شد.

استاندار قم نیز با بیان توفیق حضور در خانواده شهید مظفر نیا، اضافه کرد: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بستند جان خود را فدا کردند و وظیفه مدیران را عمل به تکالیف و خدمت به مردم دانست.

سرمست به ایثار و از خود گذشتی خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: همگان مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با تاکید بر حضور حماسی مردم در مراسم های وداع و تشییع پیکر شهدای مقاومت در قم، افزود: این حضور نشان از مردمی بودن این شهدا و میزان دلدادگی مردم به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت دارد.

استاندار قم شهید مظفری نیا را افتخاری برای اهل قم دانست و بیان داشت: همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار شهادت را برای شهید مظفری دوچندان نمود.

سرمست ادامه داد: مدیران و مسئولان باید به سیره زندگی این شهدا توجه کنند تا در عمل به وظایف و تکالیف خود آنها را سرلوحه خود قرار دهند.

استاندار قم اهتمام مجموعه مدیران و شورای تامین استان را برای آماده سازی مسیر های تشییع شهدا مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در روز مراسم نیز بررسی و بازدید های میدانی برای رفع مشکلات و کاستی های احتمالی صورت گرفت تا این مراسم در آرامش کامل برگزار شود.

وی به تدبیر مدیریت استان برای هدایت مردم از اطراف حرم مطهر به مسیر بلوار پیامبر اعظم اشاره کرد و ادامه داد: تلاش مجموعه مدیران استان بر پیش بینی و برنامه ریزی صحیح در این زمینه بود و اگر چه کاستی های وجود داشت ولی به برکت خون شهدا مراسم با آرامش برگزار شد .

گفتنی است: در این دیدار خانواده پاسدار شهید شهروز مظفری نیا که از همراهان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود با بیان برخی ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگ یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha