شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام برادری با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی حماقت دولتمردان آمریکا بود گفت: آمریکایی‌ها با این حماقت خود غیرت دینی مردم را بار دیگر به جوش آوردند و مردم را برای حرکت به سمت ظهور متحد کردند و در حرکت به سمت ظهور باید مثل سردار سلیمانی‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری، شامگاه سه‌شنبه در مراسم شام غریبان سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش که در مصلای شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی مجاهدی بود که عمر خود را وقف اسلام کرد و مردم هم با حضور ده‌ها میلیونی خود در مراسم‌های عزاداری و تشییع جنازه این سردار بی‌نظیر جواب زحمات وی را دادند.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی پاسخی بود برای آن‌هایی که از فرهنگ شهادت و ولایت فاصله گرفته‌اند و دم از مذاکره با دشمن می‌زنند و این حرکت آن‌ها نشانه ضعف و عدم تحلیل صحیح است.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: مذاکره و سازش با دشمن با مکتب امام(ره) و شهدا هم‌خوانی ندارد و سردار سلیمانی هم در طول حیات خود این را به اثبات رساند.

وی افزود: حکمت شهادت سردار سلیمانی در این برهه از تاریخ از سوی خدای متعال برای آگاهی بخشیدن به مردم و بیداری جامعه و غیرت دینی بود.

حجت الاسلام برادری ادامه داد: حرکت اسلامی به سمت ظهور است و برای این کار رهبری علمدار می‌خواهد و هر کسی بخواهد در این حرکت دینی منفعت شخصی خود را بر منافع عمومی ترجیح دهد خائن است و فرقی هم ندارد که فرد وابسته به کدام جریان و حزب باشد، همه باید در یک خط و آن هم خط رهبری و حزب الله حرکت کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید از این شهادت عبرت بگیرند و مثل سردار سلیمانی به جای شعار دادن عمل کنند و مردم قدردان زحمات آن‌ها خواهند بود.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی حماقت دولتمردان آمریکا بود، گفت: آمریکایی‌ها با این حماقت خود غیرت دینی مردم را بار دیگر به جوش آوردند و مردم را برای حرکت به سمت ظهور متحد کردند و در حرکت به سمت ظهور باید مثل سردار سلیمانی‌ها باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha