پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موشک

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: دشمنان به خوبی بداند که اگر دست از پا خطا کند، «تل آویو» را به تلی از خاک تبدیل خواهیم کرد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: آمریکایی ها در سالهای اخیر به خوبی نشان داده اند که در محاسابات خود اشتباهاتی دارند و همین اشتباهات سران آمریکا برایشان تاکنون هزینه های زیادی به دنبال داشته است.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: ترور و به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی بزرگترین اشتباه محاسباتی سران نظامی و دستگاه های اطلاعاتی این کشور در دهه اخیر بود.

این  استاد حوزه علمیه ادامه داد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی که عامل اصلی شکست گروه های تروریستی به ویژه داعش در منطقه بود در افکار عمومی مباحث جدیدی را مطرح کرد که یکی از این مباحث مدیریت داعش توسط خود آمریکایی است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه وعده انتقام خون مطهر شهید سردار سلیمانی بامداد امروز محقق شد، گفت: بامداد امروز سپاه پاسداران به فرموده رهبری که امروز در جمع مردم قم فرمودند؛ سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایتکار زد.

دریایی اظهار داشت: این نخستین اقدام ایران در انتقام خون سردار سلیمانی و همرزمانش توسط مزدوران آمریکایی است و بی شک آینده ای سخت و هولناک در انتظار آمریکایی های حاضر در منطقه خواهد بود.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: مبارزه و جهاد ملت ایران اسلامی و جبهه مقاومت تا شکست نهایی آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و این مهم را سران آمریکا به خوبی می دانند ولی خود را به نفهمی زده اند.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی «عین الاسد» تازه اولین پیام روشن ملت ایران به ارتش متجاوز آمریکا بود و بی شک هر کشوری در بحث نظامی با آمریکا دخالت داشته باشد از دست فرزندان این نظام آسایش نخواهند داشت.

دریایی در پایان سخنان خود عنوان کرد: دشمنان به خوبی بداند که اگر دست از پا خطا کنند، «تل آویو» را به تلی از خاک تبدیل خواهیم کرد. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha