جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ قاسم الطایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قاسم طائی با بیان اینکه در حال بررسی برای نامزدی خود در پست نخست وزیری است، گفت: برنامه کاملی برای نخست وزیری دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قاسم طائی از مؤسسان جریان صدر در عراق با بیان اینکه در حال بررسی برای نامزدی خود در پست نخست وزیری است، گفت: برنامه کاملی برای نخست وزیری دارد.

در بیانیه دفتر حجت الاسلام و المسلمین طائی آمده است: حجت الاسلام و المسلمین طائی در پی درخواست زیاد معترضان برای نامزدی وی برای پست نخست وزیری، این مسئله را بررسی می کند.

این بیانیه افزود: معترضان در مطالبه خود بر اعتمادشان به آقای طائی و قدرت وی در بیرون کشیدن کشور از وضعیت کنونی تأکید کردند و این روحانی عراقی برنامه کاملی برای پست نخست وزیری دارد که از جمله آن ها نابودی فساد و معرفی تمامی فاسدان از سال 2003 تاکنون و محاکمه کوچک و بزرگ آنان در هر موقعیتی که باشند، است.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: حجت الاسلام و المسلمین طائی معتقد است که اگر یک رهبر جدّی و مخلص که بتواند از ثروت های عراق در جمع خدمت به مردم استفاده کند، وجود داشته باشد می تواند عراق را نجات دهد.

وی اشاره کرد: هنوز تصمیم قطعی خود را برای نامزدی نگرفته است، امّا این موضوع را به جدّیت بررسی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha