دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جلسه ستاد برگزاری ایام فاطمیه در ارومیه

حوزه/ جلسه ستاد برگزاری مراسمات ایام فاطمیه آذربایجان‌غربی با حضور مسئولین مربوطه با هدف برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات این ایام، در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، جلسه هماهنگی مسئولین مربوطه، ستاد برگزاری مراسمات سوگواری ایام فاطمیه آذربایجان‌غربی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام فاطمیه (س)، در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در ارومیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام داداش زاده ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه (س) بیان داشت: حضرت زهرا (س) اولین شهیده دفاع از حریم ولایت هستند و رشادت‌های این بانوی بزرگوار اسلام در شرایط سخت آن ایام می‌تواند اسوه‌ای برای همه ما به خصوص بانوان مؤمنه و خداجو باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه، معلول دوری از آموزه‌های دینی و فاصله گرفتن از سیره پاک ائمه معصومین (ع) خصوصاَ حضرت زهرا (س) است.

برگزاری شکوهمند تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در هفتم بهمن ماه با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان‌های تابعه، برگزاری مراسات ایام فاطمیه در مدارس استان با همکاری آموزش و پررش با راه‌انداختن زنگ فاطمی، هماهنگی با شهرداری و موسسات قرآنی جهت فضا سازی معنوی میادین و گذرگاه‌های عمومی و استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر و ائمه جماعات در برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایام فاطمیه (س) از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha