جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی «ادیان تی‌وی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های جدید در راستای توسعه فعالیت‌های اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، گفت: برای معرفی هرچه بیشتر دانشگاه بین مجامع علمی کشور اقدامات جدیدی در برنامه‌های اداره روابط عمومی، پیش‌بینی شده است که راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی مختص به دانشگاه ادیان و مذاهب یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین آن‌هاست.

وی با تأکید بر لزوم معرفی دانشگاه ادیان و مذاهب و نیز ضرورت اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌ها، اقدامات و جایگاه علمی این دانشگاه در داخل و خارج از کشور افزود: هدف این است که در یک شبکه اینترنتی اختصاصی با عنوان ادیان تی‌وی، به معرفی هرچه بیشتر دانشگاه ادیان و مذاهب به جامعه علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور بپردازیم، امری که اگرچه تا کنون انجام شده است ولی هنوز آن‌گونه که باید موفقیت‌آمیز نبوده است.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی در این شبکه اینترنتی تهیه و پخش خواهد شد، گفت: ادیان تی‌وی با محوریت برنامه‌های گفتگو محور و با حضور کارشناسانی از داخل و خارج دانشگاه، به گفتگوهای علمی و فرهنگی خواهد پرداخت. علاوه بر این در یک روند توسعه‌محور، تولیدات متنوع دیگری به برنامه‌های این تلویزیون اینترنتی اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام فخرآذر در پایان افزود: هم‌زمان با دهه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اولین برنامه از تولیدات ادیان تی‌وی در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha