جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

مدیر حوزه علمیه قزوین بر لزوم تربیت طلاب توانمند دارای مهارت رسانه ای تاکید کرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی می توان طلاب با انگیزه در عرصه رسانه و اطلاع رسانی را شناسایی کرد و سپس در جهت تقویت مهارت های آنها برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین و جمعی از اساتید مدارس علمیه که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: حوزه علمیه قزوین ظرفیت و توانمندی بالایی در عرصه های مختلف تبلیغی و فرهنگی دارد و دست اندرکاران شبکه استانی می توانند برنامه های فاخری از زندگی علمای گذشته و همچنین تاریخ حوزه استان تولیدتولید کنند.

وی بیان کرد: حوزه علمیه قزوین از سابقه ممتاز و درخشانی برخوردار است، ولی در حال حاضر با آن سابقه کمی فاصله دارد، لذا شبکه استانی می تواند نقش و رسالت حوزه های علمیه را بیش از پیش برای مردم تبیین  کند تا زمینه ساز جذب و تشویق حضور جوانان به حوزه شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین  ادامه داد: حوزه علمیه قزوین علمای نام آوری تربیت کرده که آوازه جهانی داشته و این جایگاه ایجاب می کند آثار و تولیدات فاخری در قالب های هنری تولید شود تا بر روی نسل نوجوان و جوان که با شیوه و زندگی این بزرگان آشنایی ندارند، تأثیرگذار باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین و همکاری خوب با حوزه استان، بر لزوم تربیت طلاب توانمند دارای مهارت رسانه ای تاکید کرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی می توان طلاب با انگیزه در عرصه رسانه و اطلاع رسانی را شناسایی کرد و سپس در جهت تقویت مهارت های آنها برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha