جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انیمشن عین الاسد

حوزه/ جمعی از طلاب و روحانیون هنرمند اهوازی در اقدامی ابتکاری انیمیشن «عین الاسد» که اشاره به موشک‌باران پایگاه هوایی آمریکا در عراق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پاسخ به ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، دارد را تولید کرده است.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تأکید بر لزوم تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان با موضوع انتقام سخت، اظهارداشت: داغ شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به قدری عظیم و بزرگ است که جز با نابودی جبهه کفر و باطل و در رأس آن دول غربی و جنایتکارانی چون دولت تروریستی ایالات‌متحده امریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش، تسلی نمی‌یابد

وی، شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه را مقدمه اضمحلال استکبار جهانی دانست و افزود: بی‌شک این اقدام بزرگ در شکست هیمنه پوشالی آمریکای جهان خوار، پیامدها و برکات بسیاری در ایران عزیزمان و محور مقاومت جبهه اسلامی خواهد داشت.

مدیر شبکه رسانه‌ای صف، از تولید انیمیشن «عین الاسد» خبرداد و گفت: این انیمیشن اشاره به موشک‌باران پایگاه هوایی آمریکا در عراق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پاسخ به ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دارد که توسط جمعی از طلاب و دانشجویان هنرمند اهوازی تولید شده است.

حجت‌الاسلام امینی موحد، ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در تولید این اثر ما را یاری کردند، تشکر ویژه‌ای نیز از حبیب نواصر به‌عنوان مسئول گروه پویانمایی شبکه رسانه‌ای صف داشت و افزود: بعد از ایده پردازی عملیات تولید و رندرینگ این اثر دو هفته به طول انجامید.

لازم به ذکر است انیمیشن «عین الاسد» به کارگردانی حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha