جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهجت پور

حوزه/مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه بانوان طلبه در بسیاری از عرصه‌های علمی و پژوهشی پیشرو هستند گفت: در زمینه پژوهش، آموزش و تبلیغ آمادگی کمک به ستاد اعتکاف را داریم و می‌توان از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران در این زمینه نیز استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در دیدار باحجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور که در مرکز مدیریت حوزه‌های خواهران انجام شد با اشاره به ظرفیت عظیم اعتکاف گفت: اعتکاف از پرشورترین زمینه‌های عبادی به ویژه برای زنان است.

مفسر برجسته قرآن کریم با تأکید بر ضرورت توجه به اخلاق و معنویت افزود: بدون تردید ما هرچه در مسائل عبادی ورود کنیم، شاهد اثرات مثبت بیشتری خواهیم بود و به نوعی سرمایه‌گذاری انجام داده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به استفاده از ظرفیت بانوان طلبه خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران آمادگی دارد تا در تمام زمینه‌های علمی – پژوهشی، فرهنگی و ... مربوط به اعتکاف همکاری کنید.

وی ادامه داد: دستاوردها و توفیق‌ حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه پژوهشی بسیار قابل توجه و ارزشمند بوده است به‌گونه‌ای که در همایش دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی حدود نیمی از مقالات علمی توسط بانوان طلبه ارسال شده بود و این نشان دهنده پیشرفت ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران است.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه با بیان اینکه بانوان طلبه در بسیاری از عرصه‌های علمی و پژوهشی پیشرو هستند گفت: در زمینه پژوهش، آموزش و تبلیغ آمادگی کمک به ستاد اعتکاف را داریم و می‌توان از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران در این زمینه نیز استفاده کرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha