پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طرح پلیس نوجوان در مساجد ولز نیز اجرایی می شود

حوزه/ در طرح پلیس نوجوان که برای نخستین بار برای یکی از مساجد ولز به اجرا گذاشته می شود، این افسران وظیفه بازدید از مدارس و صحبت درباره اسلام را خواهند داشت.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  gwent، پلیس شهر گونت در ولز انگلستان، برای نخستین بار یک واحد مخصوص پلیس های نوجوان را برای مساجد راه اندازی کرده است.

 نخستین مینی واحد پلیس در یک مسجد شهر بلاینای گونت در ولز مستقر شد که متشکل از افسران  جدید نوجوان بوده و از این اقدام استقبال به عمل آمده است.

 این واحد پلیس از ۹ افسر تشکیل می شود که داوطلبان ۱۴ سال و کمتر را تشکیل می دهند و یک نفر کادر فنی پلیس به آن ها کمک خواهد کرد.

 این واحد پنجاهمین نیرویی است که توسط پلیس گونت مستقر شده است ، و تقریباً ۱۰۰۰ نوجوان در سراسر منطقه با این طرح همکاری دارند.

اولویت های جدید استخدام شدگان به عنوان بخشی از برنامه تدوین شده، از جمله بازدید از مدارس برای صحبت درباره اسلام و چگونگی تفاوت ها و مشابهت های آن با مسیحیت و سایر ادیان خواهد بود.

آن ها همچنین در کنار افسران پلیس منطقه ، در فعالیت هایی از قبیل انتخاب بستر ، پخش اعلامیه برای پیشگیری از وقوع جرم ، نظارت بر حرکت اتوبوس ها ، آگاهی از سرعت و سایر فعالیت ها مانند سایر یگان های پلیس جوان شرکت خواهند کرد.

در مراسمی که ۲۰ ژانویه در مسجد برگزار شد، اعضای جدید این واحد گشت سوگند یاد کرده و گواهینامه هایی از رئیس ارشد و معاون پلیس دریافت کردند.

پم کلی رئیس ارشد اداره پلیس درباره مراسم آغاز به کار این واحد گفت: این لحظه افتخارآمیز بود که شاهد باشیم که ۵۰  جوان سوگند بخورند و به نیرو بپیوندد. این گروه از جوانان شگفت انگیز نه تنها در جامعه خود بلکه در ولز و بریتانیا نیز به عنوان الگوهای پیشرویی هستند.

وی افزود: ما خوشبختانه از طریق تیم محله خود پیوندهای محکمی با مسجد داریم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که یک واحد در اینجا ایجاد کنیم تا به ادراک بیشتر درباره جوامع کمک کنیم و هدف ما ایجاد جامعه ای قوی و منسجم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha