سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
راهپیمایی عراق

حوزه/ حجت الاسلام علیجان دلدار، وحدت را رمز پیروزی ملت عراق دانست و عنوان کرد: طی سال های گذشته استکبار جهانی سعی داشته است تا با نفوذ به بدنه سیاست مداران ملت عراق، آنان را دچار تفرقه کند اما امروز همه ی مردم عراق برای استقلال کشورشان با هم وحدت پیدا کرده اند که تحقق آن دور نخواهد بود.

حجت الاسلام علیجان دلدار مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند، در گفت و گو با خبرنگار حوزه در بیرجند، با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور گفت: مردم عراق با این اقدام شجاعانه، روحیه استقلال‌طلبی خود را فریاد زدند و آمریکایی ها را مجبور به ترک عراق با وجود همه ی فشار هایی که وارد کرده اند، می کنند.

وی این تظاهرات مردم عراق را انقلاب دوم ملت عراق در برابر استکبار دانست و افزود: ملت عراق یک قرن گذشته نیز در اقدامی بی‌سابقه و با وحدت و همدلی، انگلیسی‌ها را از کشورشان بیرون کردند و اکنون در این تظاهرات که به نوعی انقلاب دوم ملت عراق است، همه عراقی‌ها آمدند تا آمریکا را از خاک خود اخراج کرده و همه زیر یک پرچم برای استقلال و تمامیت ارضی خود تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان تاثیرگذاری خطبه های رهبر معظم انقلاب در بیداری اسلامی مردم جهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری، رهبر تمام مسلمین جهان است و وقتی ایشان از انزجار جهانی آمریکا سخن به میان می آورد، خون هر مسلمانی به جوش می آید.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به اقدامات دشمنان در اسلام گریزی در دنیا خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همیشه در صدد نابودی اسلام بوده اند ولی زمان و تاریخ به آنان ثابت کرده است که هر اقدامی که علیه اسلام انجام دهند، همیشه به ضررشان خواهد شد.

وی ادامه داد: این شور حماسی از ملت عراق، اخطار قاطعی به آمریکایی ها برای بیرون کشاندن نظامیانش از عراق در سریع‌ترین زمان ممکن است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند وحدت را رمز پیروزی ملت عراق دانست و عنوان کرد: طی سال های گذشته استکبار جهانی سعی داشته است تا با نفوذ به بدنه سیاست مداران ملت عراق، آنان را دچار تفرقه کند اما امروز همه ی مردم عراق برای استقلال کشورشان با هم وحدت پیدا کرده اند که تحقق آن دور نخواهد بود.

حجت الاسلام دلدار عنوان کرد: وحدت و همدلی ایجاد شده بین ملت عراق و مراجع تقلید این کشور به خصوص حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی می تواند بار دیگر بیداری اسلامی را در کشور های دیگر نیز بپا دارد.

وی در پایان افزود: به فضل الهی و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ان شاءالله با بیداری اسلامی در سراسر جهان شاهد ظهور منجی عالم بشریت خواهیم بود.
انتهای پیام/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha