جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید گمنام

حوزه/استان یزد هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس است که یکی از این شهدا در مدرسه جدیدالتأسیس مدینة العلم کاظمیه یزد به خاک سپرده می شود.

منصور زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام که در آستانه ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) میهمان مردم دارالعباده یزد هستند با حضور مسئولین استان از دستگاه های مختلف در ستاد سپاه الغدیر برگزار شد و هماهنگی های لازم از لحظه ورود شهدا تا پایان مراسم این عزیزان صورت پذیرفت.

وی از عموم مردم دارالعباده استان یزد برای حضور در مراسم مختلفی که از لحظه ورود این شهدا تا خاکسپاری و مراسم های بزرگداشت شهدا برگزار می شود دعوت کرد و افزود: استقبال از پیکر چهار شهید دفاع مقدس، دوشنبه رأس ساعت ۸:۳۰ در فرودگاه شهید صدوقی(ره)یزد برگزار می شود و مراسم وداع با این شهدا سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله یزد خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: مراسم تشییع چهار شهید گمنام ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از محل سپاه ناحیه مرکزی یزد از بلوار شهید صدوقی(ره) آغاز و تا میدان امام حسین(ع) ادامه می یابد و پس از اقامه نماز بر پیکر شهدا، با توجه به هماهنگی های قبلی پیکر هر یک از شهدا به مکان های در نظر گرفته شده انتقال می یابد.

زارع گفت: یکی از این شهدای عزیز گمنام در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد و یکی دیگر از این بزرگواران در محل دانشگاه فرهنگیان واقع در بلوار دانشجو و شهید گمنام سوم در محل مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه واقع در بلوار آیت الله مدرس(ره)و یکی از این شهدای گمنام و پر افتخار  در شهرستان میبد خاکسپاری خواهند شد.

برپایه این گزارش، استان یزد تنها استانی است که هم زمان با شهادت حضرت زهرا(س) میزبان شهدای گرانقدر گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha