جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: سلیمانی یک مکتب است، مکتبی پویا و مترقی که دشمنان هرگز نمی توانند خدشه ای بر آن وارد کنند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: سال ۹۸ آبستن حوادث بیشماری در سطح جهان به ویژه در خاورمیانه بود و عامل اصلی این همه مصیبت در این بخش از دنیا را باید آمریکایی ها و... دانست.

 استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: ماه گذشته نیز بزرگترین رویداد جهان، یعنی ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی به دست مزدوران آمریکایی مهمترین خبر رسانه های بین المللی شد و این رویداد برای ملت ایران بسیار حزن انگیز بود، ولی در کنار این مصیبت بزرگ برخی دستاوردها را داشته ایم که نباید آنها را فراموش کنیم.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: قبل از شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی ها نسبت به آینده منطقه بسیار خرسند بودند و میدان را برای یکه تازی خود خالی می دیدند، ولی عمل جنایتکارانه آنها در ترور سردار نه تنها منافع استعماری آنها را تامین و تضمین نکرد، بلکه ریسک حضور در خاورمیانه را برای آنان صدچندان کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی مانند خونی تازه در رگ های جریان مقاومت بود، عنوان کرد: آمریکایی و دیگر اذنابش سردار سلیمانی را ترور کردند، ولی نتوانستند که شخصیت و مکتبی که ایشان در بحث مقاومت ایجاد کرده بود را نابود و یا ترور کنند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: سلیمانی یک مکتب است، مکتبی پویا و مترقی که دشمنان هرگز نمی توانند خدشه ای بر آن وارد کنند.

 استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: حذف یک سردار از لیست جبهه مقاومت بی شک هرگز در روند این جبهه خللی ایجاد نمی کند، مسئله ای که آمریکایی ها و به اصطلاح کارشناسان سیاسی و نظامی آنها از آن  غافل بودند و امروز می بینیم که شهادت سردار سلیمانی حاشیه امنی برای آمریکایی در منطقه باقی نگذاشته است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به شدت از عمل جنایتکارانه خود پشیمان هستند، اظهار کرد: آمریکایی ها اگر می دانستند که ترور سردار سلیمانی به این اندازه برای آنان هزینه دارد، هرگز به خود اجازه چنین اقدامی را نمی دادند.

حجت الاسلام محمدی در پایان گفت: شهید سلیمانی به دیدار معبود شتافت، ولی بی شک میلیون ها سلیمانی دیگر برای مقابله با جریان نفاق، تروریسم و... در منطقه و جهان به پا خاسته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha