جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در یادواره شهدای مدافع حرم  شهدای منتسب به مدرسه نورالزهرا گفت: مردم باید کسانی را به بهارستان بفرستند که درد جامعه را بفهمند و با اجتناب از هزینه های میلیاردی، حافظ بیت المال و پایبند به اسلام و قرآن و آرمان های نظام اسلامی باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در یادواره شهدای مدافع حرم، شهدای منتسب به مدرسه نورالزهرا با بیان اینکه اخلاص در عمل شهدا را برجسته کرده است، گفت: تشییع ۲۵ میلیون نفری شهید سپهبد سلیمانی در شهرهای عراق و ایران یکی از صحنه هایی بود  که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

امام جمعه تبریز  افزود: دشمنان در تلاش هستند نور اسلام ناب محمدی که از ایران ساطع می شود خاموش شود، اما عظمت نظام اسلامی با اقتدار، مدیریت، هوشمندی و تدبیر  رهبر معظم انقلاب بیش از پیش در دنیا نمایان می شود.

وی با اشاره به سیلی سخت سپاه به نیروهای آمریکایی در منطقه، گفت: فرزندان این ملت با موشک های نقطه زن خود و حمله به پایگاه شیطانی عین‌الاسد، بار دیگر عظمت ایران عزیز را به دنیا نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، قدرت موشکی ایران را مدیون تلاش های جهادی شهید تهرانی مقدم دانست و افزود: پیام سیلی ایران این بود که سامانه پدافندی آمریکا طبل توخالی است.

امام جمعه تبریز در ادامه اظهار کرد: دشمن در حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی که دلها را به درد آورد در تلاش بود شیرینی دستاورد تشییع پیکر سردار سلیمانی و سیلی سخت به آمریکا را در کام مردم تلخ کند، اما بار دیگر مردم این توطئه را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: دشمن با موج سواری رسانه ای خود سعی داشت خطای انسانی پیش آمده در حادثه هواپیما را با آشوب های خیابانی به توطئه ای دیگر تبدیل کند، اما حضور آگاهانه مردم در صحنه همه این تلاش ها را بی اثر ساخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با یادآوری اینکه حضور مردم پای صندوق های رای هم دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت، تصریح کرد : مردم باید کسانی را به بهارستان بفرستند که درد جامعه را بفهمند و با اجتناب از هزینه های میلیاردی، حافظ بیت المال و پایبند به اسلام و قرآن و آرمان های نظام اسلامی باشند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر  اینکه ولایت مداری مهمترین ویژگی افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی است، گفت: نماینده تراز انقلاب باید رهبر معظم انقلاب را در مسائل حساس نظام فصل الخطاب بداند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، حضور آگاهانه در صحنه های انقلاب را یکی از وظایف سنگین ما در قبال خون شهدا دانست و اظهار کرد: رویش انقلاب در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و دفاعی بیانگر این است به برکت جوانان راه شهدا ادامه دارد و آرمان های امام راحل و اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق میشود.

وی در پایان تصریح کرد: زندگی اجتماعی و سیاسی ما باید فاطمی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha