چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهادت حضرت فاطمه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تا وقتی زنان ما اسوه ای بزرگ و با وقار بنام حضرت فاطمه (س) دارند بی شک هیچ نیازی به الگوبرداری از چهره های سینمایی، غربی و... ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه حضرت فاطمه (س) در بین زنان عالم بی نظیر و یکتاست و امروز باید ابعاد شخصیتی این بزرگ بانوی اسلام برای زنان جامعه تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند واکاوی بیشتر در زمینه شناخت شخصیت حضرت فاطمه (س) هستیم، گفت: در بسیاری از ابعاد اجتماعی، سیاسی، دینی، شخصیتی و... نمی توانیم نظیری برای حضرت فاطمه زهرا (س) پیدا کنیم و از این روست که ایشان را بانوی دو عالم می نامیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز الگوی برخی از زنان و دختران جامعه ما بعضی از سلبریتی ها و شخصیت های کاذب هستند که این بسیار ناخوشایند است و در شان فرهنگ والای ایرانی ـ اسلامی نیست.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران اظهار کرد: تا وقتی زنان ما اسوه ای بزرگ و با وقار بنام حضرت فاطمه (س) دارند بی شک هیچ نیازی به الگوبرداری از چهره های سینمایی، غربی و... ندارند.

وی عنوان کرد: شناخت سیره عملی و علمی حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه بانوان مسلمان باشد، زیرا تنها راه سعادت یک زن مسلمان پیروی از سیره این بانوی بزرگ اسلام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha