شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه از برگزاری چهارمین جشنواره ملی ایثار با حضور دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در اسفندماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اعلام این خبر گفت: چهارمین جشنواره ملی ایثار امسال با میزبانی حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی افزود: چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در  ششم اسفند ماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری در ششم اسفندماه و در آستانه روز بزرگداشت شهدا در شهر ری و در جوار حرم باصفای حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه  حوزه و کشور معرفی خواهند شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین  شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواهد بود، ۱۲نفر از طلاب ایثارگر سراسر کشور در عرصه های تحصیلی، تبلیغی، پژوهشی و اخلاقی و در مقاطع سطح یک، دو، سه و چهار تقدیر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha