جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که با ولایت مداری و با ایمان راستین هیمنه رژیم طاغوت را درهم شکستند و نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ساله را از این سرزمین بر چیدند و حکومت اسلام ، عزت و سربلندی را انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و  امام جمعه قم، استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهید و آزاده  انقلاب اسلامی با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله اعرافی در دیدار  پدر معظم شهید و آزاده انقلاب محمد عرب و پدر شهید انقلاب محمد حسین وفاداران گفت: ملت ایران به ویژه جوانان گوش به فرمان امام در دفاع از اسلام و قرآن شجاعانه در برابر حکومت ستم شاهی ایستادند و برای استقرار نظام جمهوری اسلامی از جان خویش گذشتند و به مقام والای شهادت رسیدند. 

آیت الله اعرافی افزود: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که با ولایت مداری و با ایمان راستین هیمنه رژیم طاغوت را درهم شکستند و نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ساله را از این سرزمین بر چیدند و حکومت اسلام ، عزت و سربلندی را انتخاب کردند. 

استاندار قم نیز در این دیدار ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت و تعالی نظام اسلامی امروز مدیون خون شهدایی است که مظلومانه در خفقان رژیم ستم شاهی تا پای جان بر آرمانهایشان ایستادگی کردند.

دکتر بهرام سرمست افزود: امروز بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته با بصیرت، ولایت مداری و پیروی از سیره شهدا در برابر دشمنان ایستادگی نموده و عزت و اقتدار و استقلال خویش را حفظ نماید. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم  نیز ضمن تکریم خانواده معظم شهدا گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا بهمن سال ۵۷ حدود ۱۰۰شهید از استان قم تقدیم انقلاب اسلامی شده است. 
حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: در این مدت بسیاری از مبارزان انقلابی به زندان های رژیم طاغوت افتادند و زیر شکنجه قرار گرفتند و اکنون ۹۵ آزاده سیاسی زندان های رژیم پهلوی که اغلب از جانبازان سرافراز نیز هستند در بنیاد قم دارای پرونده هستند. 

خاطر نشان می شود: شهید محمد حسین وفاداران در ۱۲ شهریور سال ۵۷ در خیابان انقلاب در حین تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی به شهادت رسید. محمد عرب آزاده سیاسی زندانهای رژیم طاغوت در سال ۵۱ و پدر شهید بهرام عرب است، که در اردیبهشت سال ۶۷ در مناطق عملیاتی به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha