جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه

حوزه/ انقلاب اسلامی شکوهمند ملت شریف ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و حضور و حمایت ملت بزرگ ایران، بساط ظلم و ستم را برچید و نظام مقدس اسلامی ایران را پایه‌گزاری نمود که این معجزه الهی تحقق پیدا نکرد مگر با وحدت و همت ملت بزرگ ایران و ایثار و شهادت در سایه تبعیت از رهبری و ولایت مطلقه فقیه که راه روشن و امیدبخشِ رسیدن به کرامت انسان‌ها و عظمت کشور را رهنمون ساخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (سوره ابراهیم/۵)

و به راستی ما موسی را با آیات و معجزه‌های خود فرستادیم (و دستور دادیم) که قوم خود را از تاریکی‌ها به سوی نور خارج کن و ایام الله را به آنان یاد آوری کن که بی گمان در این یاد آوری عبرت‌هایی برای هر انسان پر صبر و پر سپاس خواهد بود».

«درود بر ایام الله و بر ملت‏ شریف و ارزشمند ایران،‌ درود بر بیست و دوم بهمن و بر آفرینندگان آن، بیست و دوم بهمن باید سرمشق ما باشد. امام خمینی قدس‌سره‌الشریف»

بیست و دوم بهمن سرآغاز پیروزی ملت مؤمن و غیور اسلامی بر مستبدین و مستکبرینی است که با تسلیم و خودباختگی در برابر قدرت‌های زورگو، منابع ملی و منافع ملت را به تاراج و عزت و بزرگی آنان را به حراج گذاشته بودند و جهانخوران مغرور نیز از این وادادگی و سرسپردگی خاندان فاسد و چپاولگر پهلوی، هر ظلم و ستمی را بر این مردم و خاک و بوم، روا داشتند و آثاری ننگین و تاریخی را از خود بجای گذاشتند.

انقلاب اسلامی شکوهمند ملت شریف ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و حضور و حمایت ملت بزرگ ایران، بساط ظلم و ستم را برچید و نظام مقدس اسلامی ایران را پایه‌گزاری نمود که این معجزه الهی تحقق پیدا نکرد مگر با وحدت و همت ملت بزرگ ایران و ایثار و شهادت در سایه تبعیت از رهبری و ولایت مطلقه فقیه که راه روشن و امیدبخشِ رسیدن به کرامت انسان‌ها و عظمت کشور را رهنمون ساخت.

امروز که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب به سر می‌بریم، پایه‌های انقلاب محکمتر از همیشه و گام‌های مردم در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، استوارتر از گذشته گردیده و جهانیان‌، تأثیر شگرف انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را با تمام وجود درک کرده است از این‌رو خدعه‌گران و ستم‌کاران به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بیش از چهل سال است که با انواع تهدیدها و تحریم‌ها، نظام و ملت عزیز ایران را در میادین مختلف مورد هجوم خود قرار داده‌اند که نشان از واهمه و هراس آن‌ها از صدور انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف دارد.

اقتدار ملی، تحول دانش و فن‌آوری، رشد شاخص‌های اجتماعی، پیشرفت معنوی و اخلاقی و گام نهادن در اقتصاد پویای مقاومتی، گسترش روزافزون جبهه‌ی پرافتخار مقاومت و ده‌ها مورد دیگر، از نشانه‌های عزم جدی ملت و مسئولین متعهد به انقلاب جهت رسیدن به قله‌های افتخار و افق‌های نورانی ترسیم شده توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی می‌باشد که به فضل و عنایت پروردگار متعال، رسیدن به آن مقصود اعلاء در دسترس ملت مجاهد و مقاوم ایران، قرار گرفته است.

ملت شریف ایران! راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال همچون سال‌های گذشته مهم و در ابعاد مختلف بسیار مؤثر است و بدون تردید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی نگاهی خاص به این همایش باعظمت دارند، که بطور حتم دوستان را امیدوار و دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کند. راهپیمایی شکوهمند بیست‌ و دو بهمن نماد وفاداری، پایداری و پایبندی به ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب است بویژه امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آماده شدن جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از طرفی رونمایی جنایت پیشه‌گان آمریکا و صهیونیست در رونمایی از معامله خیانت‌بار قرن، قرار گرفته‌ایم، از این‌رو گام‌های استوار در این راهپیمایی، معنا و پیامی خاص برای همگان در اقصی نقاط جهان خواهد داشت.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم! ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر و تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس انقلاب و عهد مجدد با رهبر کبیر و شهدای انقلاب‌ اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای، همگام و همدل با ملت صبّار و شکور ایران در راهپیمایی بیست و دو بهمن شرکت و همه‌گان را به حضور در این رخداد بزرگ‌دعوت و مسئولین محترم را در قدرشناسی و خدمت هرچه بیشتر و بهتر به ملت عزیزمان، سفارش اکید می‌نماید.

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha