سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سخنگوی حوزه های علمیه

حوزه/ رئیس شبکه جهانی ولایت به برگزاری نکوداشت نام شهدای مقاومت اشاره کرد و گفت: برپایی چنین مراسماتی به زنده نگاه داشتن مکتب سردار سلیمانی کمک مضاعفی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی رفعتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: امروز دیگر سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است و برگزاری این همایش ها و مراسمات می تواند در شکل گیری این مکتب نقش موثری داشته باشد و برای حوزه، حوزویان و همه اقشار مردم مکتب سلیمانی یا به عبارتی مکتب مقاومت، شهادت طلبی، عزت، استقلال و استکبار ستیزی ترسیم و احیا شود.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم مکتب شهید سلیمانی فراموش شود لذا اینگونه مراسم ها باید همچنان ادامه پیدا کند و همچنان پر شور در حوزه و دانشگاه و با حضور همه اقشار مردم برپا شود. این مراسمات به نوعی پاسداشت خون شهدای سرافراز دفاع از حرم و به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است.

سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه گفت: در این مراسم حضور علما و فرهیختگان بسیار پرشور بود، سالن این مراسم مملو از جمعیت بود و این نشان از استقبال بی نظیر از چنین مراسم هایی است. همچنین یاد آور می شوم که در برپایی این همایش مرجع بزرگی چون آیت الله مکارم شیرازی دعوت کننده بودند که این مساله بر عظمت این مراسم افزود.

وی در مورد نقش حوزه های علمیه در زنده نگاه داشتن نام و یاد قهرمانان ملی، گفت: در همایش ها و مراسم هایی که برای گرامیداشت و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، حوزه های علمیه به خوبی نشان دادند که نه تنها به نسل فعلی بلکه به نسل های آینده نیز باید مکتب سردار سلیمان را معرفی کنیم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha