پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اردوی آموزشی «مکتب مقاومت»

حوزه/ مدیر مدرسه علم و عمل تهران با بیان این که مردمی سازی مقاومت یکی از اهداف اردوی آموزشی مکتب مقاومت است، گفت: معتقدیم حرکت عمیق و استراتژیک مقاومت در منطقه در صورتی تکمیل خواهد شد که مردم در صحنه حضور داشته باشند.

آقای طبیبی مدیر مدرسه علم و عمل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، به تشریح برنامه های اردوی آموزشی «مکتب مقاومت» در شهر مقدس قم پرداخت و گفت: اردوی مکتب مقاومت همزمان با ایام اربعین شهدای مقاومت و سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه و حجت الاسلام موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان و نیز سالگرد قیام مردم بحرین برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از جبهه مقاومت در این اردو، اظهار داشت: شیخ معین دقیق نماینده حزب الله لبنان، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران که در موضوع معامله ننگین قرن ارائه مطلب خواهند کرد، راشد الراشد استاد دانشگاه و فعال سیاسی بحرینی که در موضوع قیام مردم بحرین صحبت خواهند کرد.

مدیر مدرسه علم و عمل تهران اظهار کرد: واثق الهاشمی رئیس مرکز مطالعات استراتژیک عراق یکی دیگر از سخنرانان اردوی مکتب مقاومت می باشند که درباره تحولات عراق صحبت خواهند داد.

وی با بیان این که مردمی سازی مقاومت یکی از اهداف اردوی آموزشی مکتب مقاومت است، ابراز داشت: در این اردو چگونگی مردمی سازی مقاومت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. معتقدیم حرکت عمیق و استراتژیک مقاومت در منطقه در صورتی تکمیل خواهد شد که مردم در صحنه حضور داشته باشند و این حضور مردمی موجب خواهد شد راهبردهای مقاومت در منطقه محقق شود.

طبیبی ادامه داد: برای بررسی این موضوع حجت الاسلام والمسلمین سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، یکی از مسئولان خبرگزاری فارس، دکتر شهرستانی جامعه شناس، حجت الاسلام قریب و استاد رهدار به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر مدرسه علم و عمل تهران افزود: روز جمعه مهمترین بخش اردوی آموزشی مکتب مقاومت است که رویداد ایده پردازی است و به سه نفر اول جوایز نفیسی ارائه خواهد شد.

طبیبی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این اردوی آموزشی نیز حجت الاسلام والمسلمین شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ارائه بحث خواهند داشت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha