پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسین ابراهیمی روحانیت مبارز

حوزه/ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که یوم الله ۲۲بهمن اوج بصیرت وآگاهی مردم ایران است، گفت: مردم بار دیگر با صلابت و اقتدار این بصیرت را در معرض نمایش قرار خواهند گذاشت.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را استمرار نهضت فاطمی و مظهر پیروزی حق بر باطل دانست و اظهار کرد: بدون شک رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، ویژگی‌های زیادی را برای انقلاب بیان کردند که بازشناسی خوبی درباره انقلاب ایجاد می کند و بایستی بدانیم میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری وجود ندارد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی از جوشش و خروش نیفتاده و دچار رکود و خاموشی نشده است، تصریح کرد: در حقیقت خروش روحیه انقلابی همچنان زنده و پویا است و برخلاف برخی از نظریه‌های جامعه شناختی، جوش و خروش انقلاب ادامه دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در ادوار مختلف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور مردم به‌عنوان عاملی تاثیرگذار در نقاط حساس تاریخ انقلاب، همیشه قابل مشاهده بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ما کاملا مردمی است، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های امام راحل(ره) این بود که به حضور مردم تکیه می‌کرد و به همین دلیل هنگامی که ایشان از پاریس به کشور مراجعت فرمودند، در بهشت زهرا با صلابت و ابهت فرمودند "من به پشتوانه مردم دولت تشکیل می‌دهم".

وی با اشاره به این‌که دشمنان این مرز و بوم همیشه دسیسه‌های‌شان ادامه دارد، متذکر شد: دشمنان برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی از مدت‌ها قبل با تهدیدها و افزایش تحریم‌ها درصدد ایجاد ناامیدی و همچنین دلسرد کردن مردم از نظام هستند که بایستی با حفظ وحدت و هوشیاری در برابر آنها ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی به دلیل تحولات منطقه و هجمه اقتصادی و روانی دشمنان از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید با احساس وظیفه دینی و انقلابی در راهپیمایی شرکت کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با بیان این مهم که همزمانی مراسم چهلم شهادت سپهبد سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن بر اهمیت این روز تاریخی افزوده است، اذعان داشت: انتظارمان آن است که مردم به خاطر  دفاع از دین، ملیت، امنیت و آینده کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با شکوه هرچه بیشتر شرکت کنند.


انتهای پیام/24

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha