جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 886505
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
ضرغامی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این که حاج قاسم یک سردار جهانی بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت فرهنگی و اعتقادی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سردار سلیمانی که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی از نظر شخصیتی و منش و انقلابی گری روحیه ای بی همتا و بی مانند داشت و همین باعث می شود که نام این بزرگمرد برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این که حاج قاسم یک سردار جهانی بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت فرهنگی و اعتقادی بود.

وی با اشاره به این که مردم کُرد و کردستان به نوعی شناسنامه هویتی ایران زمین هستند، اضافه کرد: متاسفانه در دهه های اخیر تصویر مناسبی از کردستان در افکار عمومی نقش نبسته بود و زیبایی ها و خوبی های مردمان  این دیار تحت الشعاع این باورهای نادرست قرار گرفته بود.

ضرغامی اظهار کرد: امروز دشمنان، جوانان کشور به ویژه جوانان کردستانی را آماج تهاجم فرهنگی قرار داده اند و از این طریق می خواهند که بین این نسل ها  و انقلاب فاصله و عداوت به وجود بیاورند.

وی تصریح کرد: ما ملت ایران همانند یک زنجیر واحد هستیم و هرکس بخواهد در بین این صفوف به هم پیوسته خدشه بیاندازد در برابر آن خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha