پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالقادر آلوسی

حوزه/ سید عبدالقادر الآلوسی رئیس جمعیت علمای رباط محمدی عراق، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را مظهر وحدت و همدلی مذاهب دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه سید عبدالقادر الآلوسی، رئیس جمعیت علمای رباط محمدی عراق با هیأت همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی کشورمان در بغداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی که برای عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت شهدای مقاومت (شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و همراهانشان) به رایزنی فرهنگی ایران در بغداد آمده بود، مراتب همدردی خود را به رایزن فرهنگی کشورمان ابراز کرد.

رایزن فرهنگی ایران در عراق نیز ضمن تقدیر از مواضع برادران اهل سنت در عراق و حضور آنها در مراسم های شهدای مقاومت افزود: تمام سعی و تلاش ما تحقق اهداف شهید سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس است؛ چراکه آن شهدای بزرگوار به دنبال تحقق اهداف عالی اسلام بودند و شیعه و سنی در مکتب و اندیشه این فرماندهان مقاومت از یک نظرگاه نشات می‌گرفت و آن دین اسلام بود.

رئیس جمعیت علمای رباط محمدی عراق شهدای مقاومت را مظهر وحدت و همدلی بین مذاهب دانست و افزود: ما نیز به دنبال تداوم راه این شهدای والامقام هستیم.

وی که به مناسبت شهادت شهدای مقاومت در مراسمات مختلف در عراق شرکت داشت این شهدای  عزیز را ستود و آنها را مایه فخر اسلام علیه کفر دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha